Je bek er over houden dan blijft vanzelf de waardevolle aanwinst over,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb er niets over te zeggen idd, maar baggervolk kan hier beter wegblijven. Dat is altijd zo geweest.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry Lamon die opmerking past niet.
[ afbeelding ]
Je kent Lamon toch wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bek er over houden dan blijft vanzelf de waardevolle aanwinst over,
Ken 'm langer dan jij en wie is nu de grootste sukkel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:49 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Je kent Lamon toch wel.
Elk stukje aandacht neemt hij mee, de hoer dat het is.
[ afbeelding ]
Och, ik twijfel ook geen seconde over het verdwijnen van dergelijk gespuis, alleen ik vraag me af wat ze hier uberhaupt te zoeken hebben, aangezien het topic duidelijk niet geschikt is voor hun virtuele kots.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bek er over houden dan blijft vanzelf de waardevolle aanwinst over,
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:49 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Je kent Lamon toch wel.
Elk stukje aandacht neemt hij mee, de hoer dat het is.
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachen, zo origineel maak je ze maar zelden mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Zelf verzonnen ?
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel duidelijk hè, JIJ!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken 'm langer dan jij en wie is nu de grootste sukkel?
Helaas is mn Tong kloon gebannedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat plaatje![]()
![]()
![]()
Zelf verzonnen ?
Ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, zo origineel maak je ze maar zelden mee.
Okee. Duidelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamons bikkeltijd [deel 17].
Ik heb er niets over te zeggen idd, maar baggervolk kan hier beter wegblijven. Dat is altijd zo geweest.
Alles ging wel totdat jij weer eens met je NSB praktijken begonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Och, ik twijfel ook geen seconde over het verdwijnen van dergelijk gespuis, alleen ik vraag me af wat ze hier uberhaupt te zoeken hebben, aangezien het topic duidelijk niet geschikt is voor hun virtuele kots.
Oh je mag me ook proberen te verslaan onder je orginele username.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:57 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Helaas is mn Tong kloon gebannedanders had ik gereageerd
Het wordt echt een reltopic nu.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je mag me ook proberen te verslaan onder je orginele username.
Ik ben weg hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:59 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Alles ging wel totdat jij weer eens met je NSB praktijken begon
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben weg hier.
Succes met je plaatjes
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:01 schreef Steecy2.0 het volgende:
Ga je me nu wel al stalken![]()
![]()
?
@Lamon
Als je me gisteren of die dag ervoor niet had aangegeven dan was er niets aan de hand geweest bijdehand.![]()
Nou misschien moet je ff terug lezen een dag of wat meer geleden was het gezellig totdat Lamon weer kwam kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
En waarom dan in dit IR,Baboon topic miepen?
Lamon is hier een gerespecteerde user en zo kan iedereen hier posten, ook jij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:04 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Nou misschien moet je ff terug lezen een dag of wat meer geleden was het gezellig totdat Lamon weer kwam kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |