Vooral Lamon met z'n NSB gedragquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer?
Het gaat wel wat sneller inderdaad, maar de voorname users vinden het geloof ik niet zo heel geinig, denk ik.
Dit is dus precies de reden waarom deze reeks niet meer liep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat komt echt door mij helaas. Mensen die zich aan mij ergeren zaten hier ook ineens, en veel domme klb users.
Gelukkig zijn Bt en Crack_ weer weg, over kutusers gesproken.
En dat ZarGon hier post ben ik ook niet echt happy mee, maar goed, Stali schijnt em wel te mogen om de 1 of andere reden, dus vooruit.
Ja over Lamon z'n NSB gedrag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Weet jr erel waar het over gaat???
Welke pillen hang jij aan want ik heb ze misschien ook nodigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En jij mag helemaal oprotten uit een 9 jaar lang lopend topic.
Toch groetjes.
Dit liep altijd prima, alleen nu zitten er ineens kutusers tussen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom deze reeks niet meer liep.
Oh noes ze gaan Lamon slopenquote:chinchanTellem (16 uur geleden)
je kk moeder kk fliker black bandana 4life
wag als ik je zie he ga je slopen kk fliker \ ik hoop dat je moeder kanker hep
Ik geef haar gewoon een kusje als ik ga slapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef Lamon. het volgende:
op een enkele aanvaring tussen Tong en Eliz na.
Ze moesten het eens proberen.quote:
Ik vind gewoon niet dat jij moet gaan bepalen wie hier wel en niet mag posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit liep altijd prima, alleen nu zitten er ineens kutusers tussen.
Het was nooit de insteek dat het snel zou gaan, en het was altijd extreem vredelievend tov elkaar, op een enkele aanvaring tussen Tong en Eliz na.
Waarvan jij straks de zwarte piet wordt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:30 schreef sig000 het volgende:
Dat dit nog ooit een reltopic zou worden .
Je bedoelt de FOK! knokploegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze moesten het eens proberen.
Mensen weten ECHT niet in wat voor kennissenkring ik me begeef he?
Maar zoals ik al zei, rot aub op, je hoort hier niet...
Sorry Lamon die opmerking past niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:37 schreef Lamon. het volgende:
Maar zoals ik al zei, rot aub op, je hoort hier niet...
Lamons bikkeltijd [deel 17].quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind gewoon niet dat jij moet gaan bepalen wie hier wel en niet mag posten.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik geen jong meisje meer benquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lamons bikkeltijd [deel 17].
Ik heb er niets over te zeggen idd, maar baggervolk kan hier beter wegblijven. Dat is altijd zo geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |