Als je dan echt inhoudelijk wilt worden, ik hou van niet al te doorleefde sletterige types ja, en vaak moet je het dan in de 18-25 hoek zoeken, als je ze uberhaupt nog kan vinden....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:38 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Jij bent altijd hier gefocust op jonge meiden. Jonge meiden zus, jonge meiden zo. Dan maakt mij dat triets, beetje vreemd is het niet?
Wat staat je tegen aan doorleefde sletterige types eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je dan echt inhoudelijk wilt worden, ik hou van niet al te doorleefde sletterige types ja, en vaak moet je het dan in de 18-25 hoek zoeken, als je ze uberhaupt nog kan vinden....
En dat is volkomen legaal, heeft niets met obsessie te maken, en al helemaal niets met pedofilie, waar je steeds op schijnt te doelen.
Dat half Nederland tegenwoordig uit sletten bestaat is jammer, maar niet iets wat je mij kan aanrekenen. Trouwens, jij vindt dat blijkbaar wel aantrekkelijk, jouw ding, prima, maar laat mij met rust.
Welterusten.
Hoeveel vrouwen heb jij geneukt al dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat staat je tegen aan doorleefde sletterige types eigenlijk?
Ik ben een kutkloon. Daar maak ik geen geheim van en ik gebruik dit account niet om te lopen kutten met mensen die niet weten wat mijn originele account is. En de mensen die dat wel moeten weten, weten het.quote:
Eh, verdomd weinig, maar ik ben nog geen jaar uit de kast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:51 schreef Steecy2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij geneukt al dan?
True, true.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben een kutkloon. Daar maak ik geen geheim van en ik gebruik dit account niet om te lopen kutten met mensen die niet weten wat mijn originele account is. En de mensen die dat wel moeten weten, weten het.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true.
Het was een gebbetje, hè..
Je krijgt van mij een lebber in je oor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:58 schreef zarGon het volgende:
Je krijgt een knuffel van mij.
*knuf,
*hug,
*grin.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:59 schreef Steecy2.0 het volgende:
Iedereen weet ook dat ik een kloon ben van Steecy hoor Seven![]()
Gebbetje is Amsterdams.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true.
Het was een gebbetje, hè..
Ehrm, ik wil niet lullig doen, maar tvp heeft alleen zin, als je nog niet in het topic gepost hebt, Stali.quote:
Danny poogde me dat ook eens uit te leggen trouwens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ehrm, ik wil niet lullig doen, maar tvp heeft alleen zin, als je nog niet in het topic gepost hebt, Stali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |