Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik wil graag mod worden.
Heb je tips?
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18quote:
Neen, ik wil hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijn
Verrek, iddquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij ruige nuecqseks hier?
Openbaar?
Dat iedereen het ziet?
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
Huh? Allemaal heren die al naar bed waren?
O wacht, het is weer een uur vroeger nu.
truste dan alvastquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Neen, niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?
je bedoeld 81?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18
Viér uur 's ochtends, vannacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!quote:
Een rooie stierquote:
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:11 schreef Gert het volgende:
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!
Cupmaat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...) en je de patronen ook nog zelf moet tekenen
![]()
![]()
Maakt niet uit, gaat helemaal goedkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |