Allemaal, op wu na, dat moest wo zijn, zo blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik op zijn minst één woord goed geschreven heb.
Zoals ik al zei; het spreken en verstaan vergaat mij vele malen beter als het schrijven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Allemaal, op wu na, dat moest wo zijn, zo blijkt.![]()
Maar het had natuurlijk veel interessanter gestaan als je ook de Japanse tekens had gebruikt
Oeh, poëtisch trouwens. Je begint in de gaten te krijgen hoe je een vrouw kunt boeienquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het spreken en verstaan vergaat mij vele malen beter als het schrijven.
Laat staan dat ik Japanse tekens kan gebruiken. Ik kan "liefde" voor u schrijven?
U trapt er in?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, poëtisch trouwens. Je begint in de gaten te krijgen hoe je een vrouw kunt boeien
Bijna, bijna... Jammer dat ik omval van de slaapquote:
Koggie ja!quote:
Sow....+1....Zomerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nieuw muziekje gekocht:
Dat het maar weer snel zomersch wordt.
En dat we dan weer lekker buiten kunnen dansen op negermuziek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nieuw muziekje gekocht:
Dat het maar weer snel zomersch wordt.
Middag schat, middag. uur terugquote:
Standaardtijdquote:
Met een paar witte erbij!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
En dat we dan weer lekker buiten kunnen dansen op negermuziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |