..en denkt dat zijn pa dom is!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:18 schreef Dropdown het volgende:
Of TS die te dom is om de puntjes er tussen te bedenken.
kan ook, maar ik blijf me er aan irriterenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:18 schreef Dropdown het volgende:
Of TS die te dom is om de puntjes er tussen te bedenken.
Ik vind die hele uitspraak van Wee Wee Wee irritant, mja doe je niets an ;cquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
kan ook, maar ik blijf me er aan irriteren
Zinsconstructies zoals bovenstaande quote irriteren mij nog veel meer. Ik kan me er zo aan ergeren...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die slecht Nederlands spreken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ja, dat dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zinsconstructies zoals bovenstaande quote irriteren mij nog veel meer. Ik kan me er zo aan ergeren...
Het irriteert jequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Het irriteert je
of
je ergert je eraan.. TS zet de puntjes niet op de i
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
solyaris, gefeliciteerd met deze zwaar bevochten triple post. Je hebt het verdiend!
Dan heb je 'm nu dubbel. Wellicht is het te ruilen voor een andere uitkering.quote:
Voor 3 blikken Schultenbrau hebben we een deal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wil je hem ruilen? Dat is de enige die ik nog moet hebben
Maar dan moet ik naar Aldiquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef solyaris het volgende:
[..]
Voor 3 blikken Schultenbrau hebben we een deal.
Moet je wel even online reserveren.quote:
Neequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je wel even online reserveren.
ga naar
wee wee wee aldi en el
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je wel even online reserveren.
ga naar
wee wee wee aldi en el
............. Mega punt .quote:
Enige mogelijke reactie op dat plaatjequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:47 schreef Flammie het volgende:
Vrouwen die denken modern te zijn met een pittig kapsel
TS zijn vader is eigenaar van Googlequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:18 schreef zoefschildpad het volgende:
zat met mijn vader te bellen over zijn website
wee wee wee google com
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:32 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Wat een humorloze strip, heb je geen DirkJan ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |