normaal had ik er wat van gezegd maar op dit tijdstip... achquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoi NijnKnuffel + massage voor jou!
Er iets van gezegd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:12 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
normaal had ik er wat van gezegd maar op dit tijdstip... ach
niet dat ik je wil tegenspreken op dat punt maar ik had er toch wat van gezegdquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Er iets van gezegd?Ik ben gewoon heul lief.
inderdaad,quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:29 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
das waar ook, ik heb een uur meer
Maak er een klacht van; dan kan ik weer als 1e reagerenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:35 schreef Brainfish het volgende:
Aan tijd gebonden zijn.![]()
Het zou bijna een klacht kunnen zijn.
Mss kan je zelfs een spelfout makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Maak er een klacht van; dan kan ik weer als 1e reageren
Er is in ieder geval nu geen lepel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:35 schreef Brainfish het volgende:
Aan tijd gebonden zijn.![]()
Het zou bijna een klacht kunnen zijn.
Dat zou wel echt heel leuk zijn hequote:Op zondag 25 oktober 2009 01:41 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Mss kan je zelfs een spelfout maken
Jup, hij is al gestolen maar dat heeft niemand door.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef Wazeggie het volgende:
Zo Q.E.D. , een topic van je zonder slot?
Helaas wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef rozenijlpaard het volgende:
Nog 19 minuten tot het grote moment
Zou de kroeg nu ook een uurtje langer open zijn?
We zetten het topic gewoon een uurtje terugquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jup, hij is al gestolen maar dat heeft niemand door.
Geen topic is compleet zonder een tong80-post.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb dertig jaar lang vanaf vrijdag tot zondag in de kroeg gezeten.
Beat that.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef rozenijlpaard het volgende:
Gelukkige nieuwe wintertijd allemaal!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef rozenijlpaard het volgende:
Gelukkige nieuwe wintertijd allemaal!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Dropdown het volgende:
Huh, mijn windows klok ging van 2:59 naar 2:00
Mijn windows klok ook, verbaasd het je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Dropdown het volgende:
Huh, mijn windows klok ging van 2:59 naar 2:00
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mijn windows klok ook, verbaasd het je?
NEE NU AL!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:02 schreef dirkjo het volgende:
En ik ga ook pitten. Morgen weer een nieuwe faal dag
Dikke timing he?quote:
Je zou het bijna niet geloven, maar ik opende twee minuten voordat het zover was dit topic voor de tweede keerquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]je gaat me toch niet vertellen dat je aan het wachten was om op Invoeren te drukken he?
En ik hoopte nog wel dat je het zou snappenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:02 schreef Dropdown het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HAHAHAHAHA![]()
, jij bent echt gewoon een mongool, dit is niet normaal meer
![]()
goed bezig!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Dikke timing he?
[..]
Je zou het bijna niet geloven, maar ik opende twee minuten voordat het zover was dit topic voor de tweede keer
Je lult je er nu niet meer uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:03 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En ik hoopte nog wel dat je het zou snappen
quote:
Dan nog: Flikker opquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Beledigen mag, maar tel er dan wel 3 jaar bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |