Hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor veel tere zieltjes en kwetsbare meisjes is Gtst vaak wel het maximale dat raadzaam is qua spanning. Veel andere series en zeer zeker ook horror-films zorgen vroeg of laat altijd voor psychische problemen.
Ik kijk geen GTST en heb het nooit gevolgd, wel stukjes een paar keer bekeken, het is echt niks voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor veel tere zieltjes en kwetsbare meisjes is Gtst vaak wel het maximale dat raadzaam is qua spanning. Veel andere series en zeer zeker ook horror-films zorgen vroeg of laat altijd voor psychische problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Het wordt wel zo genoemdquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook een hekel aan horror/thriller, maar Jennifer's body kan je dat niet eens noemen..
Serieus? Viel me niet eens op dat er grappen waren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik moest dan ook een paar keer lachen.
Het stukje met de band, wanneer ze Jennifer vermoorden. Dat internet stukje, gewoon droog.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Serieus? Viel me niet eens op dat er grappen waren.Heb je voorbeelden?
Kan best. Ik lette ook alleen op haar body.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:54 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Het stukje met de band, wanneer ze Jennifer vermoorden. Dat internet stukje, gewoon droog.
En toen Needy en Chip seks hadden.
Misschien heb je de film ook niet goed gezien!
Te eng?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik kijk geen GTST en heb het nooit gevolgd, wel stukjes een paar keer bekeken, het is echt niks voor mij!
Ik denk dat we de impact, van personages als Nina Sanders En Jef Alberts, niet moeten onderschatten op de wat kwetsbaardere geesten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |