Het is wel een prachtig excuus om te laat te komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen het weer gaan vergeten. Al die buitenlanders op mijn studie zullen het wel vergeten.
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Renesite het volgende:
stomme wekker! Eerst weer door een modus lopen... Tijd datum dag wekker 1 wekker 2 fahrenheit/celcius
same herequote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopen
Ik hoef geen wekker te zetten. Vakantiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:54 schreef Renesite het volgende:
stomme wekker! Eerst weer door een modus lopen... Tijd datum dag wekker 1 wekker 2 fahrenheit/celcius
te vroeg komen zul je bedoelen !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is wel een prachtig excuus om te laat te komen
Als je 't knopje 'Time' indrukt en daarna 'Hour' en 'Min' tegelijk wordt de tijd gereset.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die van mij kan alleen maar omhoog, dus als je per ongeluk de knop iets te lang inhoudt moet je meteen weer alles doorlopen
Heel knap om nog té laat te komen met deze tijdsverzetting.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Het is wel een prachtig excuus om te laat te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |