quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:29 schreef Knorriepot het volgende:
Krijg ik als antwoord terug: 'Ja, dat komt omdat ik een kilo-kip gekocht heb'
(en van die kilo kon je geen stukjes maken)
Ik ben toch geen vegetarier..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Je had ook gewoon de stukjes kip eruit kunnen halen.
De helft? Een kwart? Wat zeur je nou. Er zit te veel kip in mijn soep, een beetje eruit halen dan maar? Nee, ik ben toch geen vegetariėr!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:47 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ik ben toch geen vegetarier..![]()
Ik hou best van een stukkie kip, maar je kan het ook overdrijven
Vind je die smilies gewoon leuk?? Iets anders kan ik er nu niet van maken..quote:
Een cup-a-soup in kipvorm heet ook kippensoep, waar de kip overheen is gevlogen. Dan klagen mensen. Als je de omgekeerde versie hebt, is het ook geen pretje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De helft? Een kwart? Wat zeur je nou. Er zit te veel kip in mijn soep, een beetje eruit halen dan maar? Nee, ik ben toch geen vegetariėr!
Die zijn natuurlijk uber-leukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:49 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Vind je die smilies gewoon leuk?? Iets anders kan ik er nu niet van maken..(stoere kip soep)
Jemig de pemig nog aan toe zeg, ben je wel helemaal 100% op deze wonderschone zaterdagavond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:55 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Een cup-a-soup in kipvorm heet ook kippensoep, waar de kip overheen is gevlogen. Dan klagen mensen. Als je de omgekeerde versie hebt, is het ook geen pretje..![]()
En kip uit de soep vissen.. het is toch geen vissoep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |