Veren, dus heel licht juist.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien kippig, maar ook hier zie ik het niet hoor
Onderste is vast de riem (of t-shirt... of beide), maar de bovenste? Is het een armband ofzo?
Harajuku: Waar is die oorbel van gemaakt? Ziet er wel zwaar aan je oren uit
dat is een jurkje.. die riem hoort er niet bij. Bovenste is een leren armband.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien kippig, maar ook hier zie ik het niet hoor
Onderste is vast de riem (of t-shirt... of beide), maar de bovenste? Is het een armband ofzo?
Harajuku: Waar is die oorbel van gemaakt? Ziet er wel zwaar aan je oren uit
WAt draag jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh jurkje, sorry hoor, ben niet zo into mode enzo
Als ik mijn collega mag geloven, BBQ-kip-kledingquote:
Uit welke shop is deze afkomstig?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[img-http://ny-image1.etsy.com/il_570xN.192536185.jpg]afbeelding[/img]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Whehehe, van die internet-n00bs zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Of een soort vleesetende plant ofzo.... Voor kinderen is het echt een walhalla, ben ook aan het proberen de kraamcadeau's van mijn collega's daar vandaan te gaan halen, maar ja, paar psycho's op de afdeling die overtuigd zijn dat je dan opgelicht wordt enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |