Wow, die dingen zijn echt super! Damn. Geld, ik wil het hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Aanschouw de schone dingskes
http://www.etsy.com/shop/mrd74
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoera hij is binnenquote:
het een na leukste aan zon pakketje zijn toch wel de oostzegels vind ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Hoera hij is binnenRaar idee dat mijn pakketje de halve wereld over is gezonden, helemaal vanuit Australië.
duur maar wel erg gaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Miriampje het volgende:
Heb ook een hele mooie horlogewinkel uit Zuid-Korea gevonden, daarvan zijn de prijzen voor mij wel veel te hoog. Dus daarover droom ik nog even verder![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:44 schreef SEMTEX het volgende:
Wonderschone panties
http://www.etsy.com/shop/post
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Veren, dus heel licht juist.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien kippig, maar ook hier zie ik het niet hoor
Onderste is vast de riem (of t-shirt... of beide), maar de bovenste? Is het een armband ofzo?
Harajuku: Waar is die oorbel van gemaakt? Ziet er wel zwaar aan je oren uit
dat is een jurkje.. die riem hoort er niet bij. Bovenste is een leren armband.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben misschien kippig, maar ook hier zie ik het niet hoor
Onderste is vast de riem (of t-shirt... of beide), maar de bovenste? Is het een armband ofzo?
Harajuku: Waar is die oorbel van gemaakt? Ziet er wel zwaar aan je oren uit
WAt draag jij dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh jurkje, sorry hoor, ben niet zo into mode enzo
Als ik mijn collega mag geloven, BBQ-kip-kledingquote:
Uit welke shop is deze afkomstig?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[img-http://ny-image1.etsy.com/il_570xN.192536185.jpg]afbeelding[/img]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Whehehe, van die internet-n00bs zeker?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Jeetjejom het volgende:
Of een soort vleesetende plant ofzo.... Voor kinderen is het echt een walhalla, ben ook aan het proberen de kraamcadeau's van mijn collega's daar vandaan te gaan halen, maar ja, paar psycho's op de afdeling die overtuigd zijn dat je dan opgelicht wordt enzo
http://www.etsy.com/listi(...)nch?ref=pr_faveitems shipt helaas niet naar Nederland. Alleen naar Australië en de VS. Begrijpelijk.quote:
Oh, net binnengekomen: mijn fake gaugesquote:
waar is hier?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
vandaag opent een tijdelijke etsy-shop hier in de stad
waar in leiden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
vandaag opent een tijdelijke etsy-shop hier in de stad
Dat bedoelde ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Miriampje het volgende:
@Flew, ik snap je vraag niet helemaal over een listing.
Maar het bestellen in andere landen gaat niet anders dan normaal. Je doet gewoon iets in je winkelwagentje en bestellen maar.
Het kan wel zo zijn dat een verkoper niet standaard naar Nederland verzend, dan kun je niet zomaar bestellen. Ik contact dan altijd even met die persoon om te vragen of dit wel mogelijk is en wat dat kost. Dan maakt hij een Custom Order voor mij aan in zijn webshop met aangepaste verzendkosten die je dan dmv je winkelwagentje kunt kopen.
Het is niet uitzonderlijk breekbaar, en ook niet levensgroot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef Miriampje het volgende:
Pff dat zijn wel hele hoge verzendkosten.. is het een uitzonderlijk breekbaar of groot mobile?
Misschien zijn er andere mogelijkheden door het via een ander land te verzenden?
En anders zul je misschien toch op zoek moeten naar iemand dichterbij ook zoiets aanbied.
Is altijd jammer als je iets op het oog heb maar het duurder uitvalt. Ik word wel altijd blij van de gunstige doller-euro koers, wordt het toch weer iets minder prijzig.
Oeh mooi! Link?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef SEMTEX het volgende:
Nog wat van mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
(uit Tibet)
Je kunt bij Paypal een conflict / issue aanmelden. Als de koper niet voor een oplossing zorgt, krijg je je geld terug. Kan ook zelfs via Etsy, volgens mij. Het is echt goed geregeld daar. Shippen ze uberhaupt naar NL en krijg je dan geen enorme verzendkosten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:47 schreef Flew het volgende:
Mooi, Rockabella.
Ik heb een vraagje..
Ik heb een prachtige kroonluchter gezien op Etsy.
Ik wil deze ontzettend graag kopen, maar de verkoper reageert amper op mijn reacties.
Soms duurt het wel 5 dagen voor ik weer een reactie heb.
Nu wil ik wel de gok maken om hem te bestellen, maar als ik even uit ga van het 'worst-case-scenario';
Ik koop de kandelaar, en de verkoper reageert weer niet, of stuurt de kandelaar zelfs niet naar mij op (moet vanuit Amerika komen), kan ik dan mijn geld zelf terug boeken (via PayPal)?
Nice! Nog betaalbaar?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:49 schreef Flew het volgende:
Ik heb gisteren dit schilderij gekocht, voor in de woonkamer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |