Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
Ik heb onlangs het prachtige boek 'The Masters' gelezen. Een zoektocht op het internet leert mij dat het 1 deel is van een 11 delige serie, echter kan ik in het nederlands maar 1 ander boek uit deze serie vinden. Ik wil het liever in het nederlands lezen, mijn engels is wel goed maar ik ben bang niet goed genoeg om het echt vloeiend te lezen. Heeft iemand een idee welke boeken er uit deze serie allemaal in het nederlands vertaald zijn?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
jah die had ik ook inderdaad gevonden op bol.com maargoed ik denk dat ik de overige delen dan gewoon maar in het engels moet gaan lezen. heb er wel een beetje moeite voor over, want the masters was echt een fantastisch boek