Dat is het teken dat ze op het pand zetten dat een pand gekraakt is. .....verder dan dat kom ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat teken trouwens
zo een bliksemschicht.
waarom?
Dat dus. Gewoon glasharde diefstal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:05 schreef karr-1 het volgende:
Krakers moeten gewoon eens opzouten en een baan gaan zoeken Dat inpikken van andermans eigendom is nergens voor nodig.
Gelukkig is het binnenkort ook gewoon verboden en draaien ze de bak in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon glasharde diefstal.
Hopelijk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gelukkig is het binnenkort ook gewoon verboden en draaien ze de bak in.
En waarom zouden we daar niet tegen zijn? Of vind jij diefstal van eigendom heel normaal?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:42 schreef fs180 het volgende:
Leuk weer een verzamelplek voor kneuzen die tegen kraken zijn
En dat ook ja Dat softe gedoe moet ook maar eens stoppen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Nobu het volgende:
Jammer dat de politie zo terughoudend optrad en niet gewoon de straten schoon heeft geveegd toen dat tuig zoals altijd weer begon te zieken.
Opzich vind ik dat redelijk normaal ja, ik verbaas mij niets la sik de krant lees over diefstal, maar wat heeft dat met kraken te maken, kraken is geen diefstal, of ben jij zo'n proleet die het verschil niet snapt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En waarom zouden we daar niet tegen zijn? Of vind jij diefstal van eigendom heel normaal?
Hier nog een proleet, want ik vind kraken gewoon inbraak!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat redelijk normaal ja, ik verbaas mij niets la sik de krant lees over diefstal, maar wat heeft dat met kraken te maken, kraken is geen diefstal, of ben jij zo'n proleet die het verschil niet snapt?
Waarom zie jij kraken en inbraak als gelijke?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hier nog een proleet, want ik vind kraken gewoon inbraak!
En jij bent zeker weer zo'n arme (s)linkse mafketel dat het goed keurt
Waarom zie jij het anders? het is in andermans gebouwen inbreken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom zie jij kraken en inbraak als gelijke?
Even ook maar de youte filmpjes bekeken.. wat een rellen zeg, tjonge jonge..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |