dat is ook gewoon een forum hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/46572
goh kan dus wel!
Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zoals de dokter zei heb je 't niet gehad.
Jij bent 1 van de gelukkige geweest die de normale seizoensgriep heeft gehad.
En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische redenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zien. Het enige wat uitsluitsel geeft is bloedonderzoek.
Onder het motto : het moet zo goedkoop mogelijk gebeuren....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische reden
ff offtopic : hoest met manlief??quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef snakelady het volgende:
Mijn normale temp. ligt rond de 36.5 graden, de laatste keer dat ik koorts had was toen ik 8 was, toen had ik een ernstige voorhoofdsholteonsteking.
tussendoor wel nog eens ziek geweest maar nooit met koorts, tot ik de mexicaanse griep kreeg, had toen ineens 40.5 graden koorts.
omdat mijn huisarts weet dat ik eigenlijk nooit koorts krijg heeft hij me goed in de gaten gehouden.
Maar het kan dus wel, dat iemand niet snel koorts krijgt of minder.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.
![]()
Maar die doktersassistente zegt, ja....als je geen koorts hebt gehad, hoger dan 38,5 dan heb je niet die mexicaanse griep....
![]()
Maar ik heb wel de symptomen ervan, dus????????
Ik loop toch niet de hele dag met een thermometer in mijn reet geprikt rond, of wel?
En snachts slaap ik, dus prik ik niet.
Echt snap er niets meer van.![]()
Ps lekker duur die zooi voor je strot etc...
koop je vicks of dampo ben je al 5 euri kwijt..hoestdrankje 6...duhuh!
Ps de laatste keer dat ik mijzelf in de reet prikte, had ik 37,8....maar das geen koortsssssssss dussssssNu heb ik nog geen mex gehad en iedereen in de buurt heeft het wel gehad...
![]()
![]()
Ik snap het niettttttttt...trouwens te zien aan mijn schrijven heb ik koorts klaar!
Zijn ze nu helemaal gek daar bij die dokter...snik huil ik heb toch niet voor niets anderhalve week zitten ziek wezen enzoots
Dan is het dus toch goed geweest dat je in een bed hebt geslapen.quote:
Heel erg goed, de huidtransplantatie is goed gegaan, hij is nog wel vrij snel moe en zal dit jaar nog niet gaan werken maar naar omstandigheden heel erg goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:55 schreef prupke het volgende:
[..]
ff offtopic : hoest met manlief??
Heeft het nog nut om de huisarts te bellen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak. Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.
Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo.Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Beterschap.quote:
Ja zie! Ik ben nog aan het kwakkelen, ene keer droge hoest, dag later weer slijm in neus en longen, dag later weer droge hoest,..nah echt gek wordt je ervan..quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mijn schoonzus had dezelfde symptonen als mij (dus ook geen koorts) die heeft een test gedaan en die had dus WEL de mexicaanse griep
Ik weet het niet zeker, maar mijn arts sloot het niet uit. Daarnaast heb ik het ontzettend benauwd (moet nu Ventolin gebruiken), daar heb ik normaal nooit last van. Luchtwegklachten is een kenmerkend symptoom van H1N1.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cbsnews.com/st(...)es/main5404829.shtml
Hoe weten jullie zeker of je de mexicaanse griep hebt?
Hierboven de test resultaten in amerika voordat men ging stoppen met testen. Alle specimens waren vermoedelijk mexicaanse griep maar na test zien we een heel ander beeld.
Ik durf zelfs te stellen dat we niet eens met een pandemie te maken hebben.
Ik snap nog steeds al die heisa om een mild griepje niet. Waar is iedereen toch bang voor, echt onbegrijpelijk hoe iedereen zich zo laat manipuleren.
Waarom i9s men gestopt met tellen en testen van mecaansegriep gevallen?
Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
weet je hoe duur zo'n test is... op een gegeven moment zijn er gewoon teveel aanvragen en focust men zich op alleen de ziekenhuis opnames etc... Dat heeft geen fuck te maken met tegenvallende resultaten of gezichtsverlies...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:
Waarom i9s men gestopt met tellen en testen van mecaansegriep gevallen?
Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
http://www.degrotegriepmeting.nl/?thissection_id=29quote:Minder sterfgevallen dan bij seizoensgriep
"Uit een eerste evaluatie van de cijfers blijkt nu dat België ontsnapt is aan de gevreesde grieppandemie. Op zijn hoogtepunt zorgde de griep voor twee bijkomende zieken per dag in de gemiddelde huisartsenpraktijk", aldus de VUB. Ook het aantal hospitalisaties en het aantal sterfgevallen was veel lager dan bij een uitbraak van de gewone seizoensgriep
Donderdag en vrijdag wel echt grieperig geweest met koorts ed. Sinds maandag ben ik weer aan het werk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak. Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.
Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo.Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |