Klinkt niet echt als griep, meer als voedselvergiftiging. Kun je ook flink ziek van zijn, maar dan zonder spierpijn en luchtwegklachten en met in plaats daarvan buikpijn en overgeven.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef NIEKler het volgende:
Ik heb het waarschijnlijk op het moment ook.
Maandagmorgen nog nergens last van. 'S middags na wat gegeten te hebben kreeg ik ineens flinke buikpijn. Na een tijdje begon ik ook over te geven. Heb maandag en de nacht van maandag op dinsdag niets binnen kunnen houden, eten of drinken was er met een uurtje weer uit. 's Nachts ook helemaal niet kunnen slapen, om de vijf minuten werd ik weer wakker.
Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Alleen nog behoorlijke buikpijn. Ook voel ik me vrij zwak omdat ik twee dagen bijna niets gegeten heb.
Iedereen die ooit echt ziek is geweest weet gewoon dat het niet relaxed is maar gewoon kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:44 schreef Ammi het volgende:
Ben ook slachtoffer geworden, enige wat ik kan doen is in bed liggen met me laptop en niks doen
Lijkt relaxed maar na een uurtje begint het te vervelen
Je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen die ooit echt ziek is geweest weet gewoon dat het niet relaxed is maar gewoon kut.
Mensen die zeggen ziek zijn relaxed te vinden zijn niet echt ziek en nemen gewoon een weekje 'vakantie' voor een simpele verkoudheid ofzo. En de mensen die zeggen dat iedereen die thuisblijft met de griep aanstellers zijn hebben zelf nog nooit fatsoenlijk de griep gehad anders piepten ze wel anders.
Boh gek, in 1 alinea gewoon zowel aanstellers als namaakbikkels belachelijk gemaakt, wat een baas ben ik soms
Muse? !quote:Op donderdag 12 november 2009 14:57 schreef Scarsick het volgende:
Ik kwakkel al een ruime week. Mijn gevoelstemperatuur schommelt als een gek, ik slaap slecht en heb regelmatig hoofdpijn. Het is alleen allemaal net niet erg genoeg om er voor thuis te blijven, dus we gaan gewoon lekker door.
Sowieso moet ik zaterdagavond nog naar een concert, dus ziek worden kan daarna pas!
Nee, dat denk ik ook niet. Ik hoest verder niet en het is de afgelopen dagen niet erger geworden. Ik heb dus wel iets onder de leden, maar het is allemaal niet zo heftig, hoogstens irritant. Nu zijn er op mijn stage wel al 3 mensen geveld met een heftige griep, dus dat zal wel de mexicaanse variant zijn. Geen idee van de symptonen, maar ze zijn allemaal al de hele week ziek.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zal wel geen Mex. griep zijn dan (al meen ik wel ergens gelezen te hebben dat de verschijnselen bij veel mensen minder heftig zijn dan bij een gewone griep). Ik kwakkel ook, maar geen hoestje te bekennen.
Hoest je?
Muse inderdaad en die wil ik voor geen goud gaan missen!quote:
Dat heb ik in het verleden ook verschillende keren geprobeerd. Gewoon naar het voetbal/feest/stappen gaan terwijl je eigenlijk ziek bent maar het niet wil zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:57 schreef Scarsick het volgende:
Ik kwakkel al een ruime week. Mijn gevoelstemperatuur schommelt als een gek, ik slaap slecht en heb regelmatig hoofdpijn. Het is alleen allemaal net niet erg genoeg om er voor thuis te blijven, dus we gaan gewoon lekker door.
Sowieso moet ik zaterdagavond nog naar een concert, dus ziek worden kan daarna pas!
Cool, ik ontvang je griep dan graagquote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef Scarsick het volgende:
[..]
[..]
Muse inderdaad en die wil ik voor geen goud gaan missen!
Degene die nu plat liggen van de griep worden niet meer getest.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die mexicaanse griep hebben gehad, voelt deze griep erger dan normale griep?
Het maakt ook niet uit, het ziektebeeld verloopt ongeveer op dezelfde manier, en al zou je het weten, dan is er toch niets tegen te doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Degene die nu plat liggen van de griep worden niet meer getest.
Heeft me kind nou mexicaanse of gewone griep![]()
Hoge koorts, met pieken en dalen.
Pijn in haar keel, hoesten., kreeg pijn op borst vanmiddag (zelf noemde ze het : heb pijn op me hart mama)
Hand op haar rug gelegd en voelde wat gerommel.
Voor de zeker heid maar even langs huisarts. Longen zijn schoon en ja mevrouw het kan mexicaanse griep zijn maar ook de seizoens griep
Dus we gokken maar wat
Dat dus. Zelfs als je telefonisch doorgeeft wat je klachten zijn wordt er al gezegd mexicaanse griepquote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Chinless het volgende:
Ik vind het echt niet normaal. Zodra je maar de verschijnselen hebt is het gelijk mexciaansegriep. Flikker toch op man. Ik vind echt dat ze iets meer mogen onderzoeken.
Het is hardnekkiger dan de gewone griep. (voor mij dan)quote:Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, het ziektebeeld verloopt ongeveer op dezelfde manier, en al zou je het weten, dan is er toch niets tegen te doen.
Tests die geen klinisch nut hebben worden niet gedaan (vanwege de kosten)...
Maar bijna alle griepgevallen die momenteel in NL voorkomen zijn Mexicaanse griep. Deze heeft op dit moment de seizoensgriep verdrongen. Dus we houden het op Mexicaanse griep.
ah koffie dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
Het is hardnekkiger dan de gewone griep. (voor mij dan)
Ben al zeker 4 jaar niet ziek geweest door griep. (de "gewone")
2 maanden geleden had ik een gevalletje: ik voel me niet lekker. 1 dag thuis en hop weer aan het werk.
NU zit ik vanaf de dinsdag al thuis , met een klote hoest , spierpijn, zweten, veel slapen, niet misselijk, geen diraree en het lijkt ofdat mijn gehele lijf in een bankkschroef vast heeft gezeten!!!
Het zal wel de MG zijn , mij maakt het niet uit , ik voel me gewoon klote!!
het enige wat waar ik op leef is : thijmsiroop , soep en geroosterde boterhammen.
Trek in eten heb ik wel ? naar het toilet kan ik niet.
En het enige wat helpt tegen die klote hoest is koffie .... (caffeine is goed voor de bronchien)
Ik ziek lekker uit (maar ik zou liever gaan werken)
uitleg : http://www.goedgevoel.be/(...)eine-is-gezond.dhtmlquote:Op donderdag 12 november 2009 23:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ah koffie dus?
Thnks! Vind het een eng hoestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |