Heel erg goed, de huidtransplantatie is goed gegaan, hij is nog wel vrij snel moe en zal dit jaar nog niet gaan werken maar naar omstandigheden heel erg goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:55 schreef prupke het volgende:
[..]
ff offtopic : hoest met manlief??
Heeft het nog nut om de huisarts te bellen?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak. Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.
Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo.Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Beterschap.quote:
Ja zie! Ik ben nog aan het kwakkelen, ene keer droge hoest, dag later weer slijm in neus en longen, dag later weer droge hoest,..nah echt gek wordt je ervan..quote:Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mijn schoonzus had dezelfde symptonen als mij (dus ook geen koorts) die heeft een test gedaan en die had dus WEL de mexicaanse griep
Ik weet het niet zeker, maar mijn arts sloot het niet uit. Daarnaast heb ik het ontzettend benauwd (moet nu Ventolin gebruiken), daar heb ik normaal nooit last van. Luchtwegklachten is een kenmerkend symptoom van H1N1.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cbsnews.com/st(...)es/main5404829.shtml
Hoe weten jullie zeker of je de mexicaanse griep hebt?
Hierboven de test resultaten in amerika voordat men ging stoppen met testen. Alle specimens waren vermoedelijk mexicaanse griep maar na test zien we een heel ander beeld.
Ik durf zelfs te stellen dat we niet eens met een pandemie te maken hebben.
Ik snap nog steeds al die heisa om een mild griepje niet. Waar is iedereen toch bang voor, echt onbegrijpelijk hoe iedereen zich zo laat manipuleren.
Waarom i9s men gestopt met tellen en testen van mecaansegriep gevallen?
Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
weet je hoe duur zo'n test is... op een gegeven moment zijn er gewoon teveel aanvragen en focust men zich op alleen de ziekenhuis opnames etc... Dat heeft geen fuck te maken met tegenvallende resultaten of gezichtsverlies...quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:
Waarom i9s men gestopt met tellen en testen van mecaansegriep gevallen?
Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
http://www.degrotegriepmeting.nl/?thissection_id=29quote:Minder sterfgevallen dan bij seizoensgriep
"Uit een eerste evaluatie van de cijfers blijkt nu dat België ontsnapt is aan de gevreesde grieppandemie. Op zijn hoogtepunt zorgde de griep voor twee bijkomende zieken per dag in de gemiddelde huisartsenpraktijk", aldus de VUB. Ook het aantal hospitalisaties en het aantal sterfgevallen was veel lager dan bij een uitbraak van de gewone seizoensgriep
Donderdag en vrijdag wel echt grieperig geweest met koorts ed. Sinds maandag ben ik weer aan het werk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak. Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.
Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo.Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Zo, veel sterkte zeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:54 schreef DanOam het volgende:
Hmm ben toch nog niet helemaal beter, heb er een longontsteking aan overgehouden, dus ik ga maar weer uitrusten
Precies, ze hadden nooit moeten stoppen met de controles/testen. Hierdoor kon het lekker gemakkelijk op een pandemie gegooid worden omdat elk griepje op de mexicaan gegooid werd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef Japairman het volgende:
Onze belgen controleren en testen nog steeds en weten daardoor dat ze niet met een pandemie te maken hebben en dat deze griep vele malen milder is dan een gemiddelde griep.
[..]
http://www.degrotegriepmeting.nl/?thissection_id=29
Dat zo'n test te duur zou zijn is natuurlijk een flut reden dat weegt niet op tegen de leering die men uit de resultaten kan halen.
Goed punt. Een horrorfilm werkt ook op die manier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Party_P het volgende:
[..]
Precies, ze hadden nooit moeten stoppen met de controles/testen. Hierdoor kon het lekker gemakkelijk op een pandemie gegooid worden omdat elk griepje op de mexicaan gegooid werd.
Het is leven is een horrorfilm, hieeeer in Neeederland *ducktales tune erbij!*quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:29 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Goed punt. Een horrorfilm werkt ook op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |