abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 01:03:40 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_74839251
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:55 schreef prupke het volgende:

[..]

ff offtopic : hoest met manlief??
Heel erg goed, de huidtransplantatie is goed gegaan, hij is nog wel vrij snel moe en zal dit jaar nog niet gaan werken maar naar omstandigheden heel erg goed.
Hij is zelf gelukkig ook erg positief.

thnx for asking!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 19 november 2009 @ 01:55:18 #252
6941 APK
Factual, I think.
pi_74839869
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak . Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.

Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo .Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Heeft het nog nut om de huisarts te bellen?
Die kan weinig voor je doen, toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 19 november 2009 @ 11:17:45 #253
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_74844829
Ik heb 4 dagen moeten zorgen voor vrouw en kinderen waarbij de arts de Mexicaanse griep vermoedde (zekerheid is er niet). Dus intensief contact gehad zou je denken. Maar ik voel me nog steeds zo fris als een hoentje!
Mijn vrouw en kinderen hebben trouwens alle drie astma, dus we moesten alles heel goed in de gaten houden omdat ze tot de risicogroepen behoren. De arts wist te vertellen dat het gevaarlijk is als de griep op de luchtwegen/longen slaat (in hun geval). Gelukkig niet gebeurd, dus mijn idee is dat als je netjes voor jezelf zorgt, de symptomen scherp in de gaten houdt en goed uitziekt, deze griep ietsje pittiger is dan een normale. Vooral mijn vrouw was er best ziek van, terwijl ze normaal bij een griepje er zo weer bovenop is. Maar hij is dus prima uit te zieken zonder complicaties.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_74846347
Ik ben sinds gisteravond ziek.
Verliefd, verloofd.
pi_74848425
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:10 schreef Annnet het volgende:
Ik ben sinds gisteravond ziek.
Beterschap.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74857994
ik ben nog wel erg moe en hoest erg maar ben al een paar koorts vrij.
dus maar weer eens gaan werken.
ben nu wel gesloopt
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_74858841
Ik ben sinds eergisteren ziek. Binnen een paar uur koorts, spierpijn, drukkend gevoel op de borst en vooral heel veel hoesten. Nog nooit zo snel een griepje ontwikkeld...

Rare is dat ik niet neusverkouden ben, het slaat echt op de longen.
Vandaag voel ik me alweer heel iets beter... Als dit de mexicaanse griep is, valt het reuze mee allemaal. Alleen die verdomde keelpijn door het vele hoesten
  donderdag 19 november 2009 @ 19:12:52 #258
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74860064
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:29 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Mijn schoonzus had dezelfde symptonen als mij (dus ook geen koorts) die heeft een test gedaan en die had dus WEL de mexicaanse griep
Ja zie! Ik ben nog aan het kwakkelen, ene keer droge hoest, dag later weer slijm in neus en longen, dag later weer droge hoest,..nah echt gek wordt je ervan..
En snel moe...ulk i hate it.
Ik vind dat dus echt niks dat niets kunnen etc..
Maar ja je moet jezelf wel in acht nemen anders duurt het nog langer allemaal.
Trouwens in mijn omgeving waren er 2 die het echt hadden, de mexicaanse dus, waarvan 1 naar het ziekenhuis moest.
Gaat gelukkig weer goed inmiddels.En de ander 2 weken erg ziek was.
Deze 2 zijn getest op de mexicaanse griep.
Ik had alleen gisteravond 38 graden verhoging, verder niet echt koorts oid, maar zonder koorts kun je je ook verdomd ziek voelen, getverdemme..
Snollebolt
pi_74873415
Al iets van 2 weken stevig verkouden. incl. een paar dagen lichte koorts erbij.. even lekker ziek worden en dan eraf zijn is het ook niet.. #netnietmexicaansegriep
"Those are my principles. If you don't like them I have others."
pi_74875246
Hier ligt onze jongste sinds woensdagavond geveld.
Gistermorgen bevestiging van de huisarts gekregen dat het om mexicaanse griep gaat.
Ze is er echt hondsberoerd van en ligt vooral veel te slapen.
Sinds gisteravond is ze veel slijmen op gaan hoesten en zojuist vertelt ze me doodleuk dat er af en toe een druppeltje bloed bijzit.
Maar even in de gaten houden en anders een belletje naar de huisarts.
Het vervelendste vind ik vooral de koortspieken, zo heeft ze het ene moment 40,5 en een uurtje later maar 38. Nu is dat in haar geval niet zo vreemd, heeft ze wel vaker als ze echt ziek is, maar is toch altijd verontrustend.
Mijn man, ik en onze oudste hebben (nog) nergens last van, dus hopen dat het zo blijft.
this bitch bites
pi_74878148
Heb de mexicaanse griep net achter de rug, of nouja... ben er herstellende van, heb 3 dagen in bed gelegen met 39 graden, en overal spierpijn... kon niet eens ja of nee knikken zonder dat het zeer deed, en een irritante droge hoest waar ik nog steeds last van heb, heb gelukkig niet moeten overgeven en had ook geen diarree, heb constant met rillingen liggen zweten en zweten, echt niet normaal.

Ben zelf ook astma patient, ik was een maand daarvoor naar de huisarts geweest omdat ik geen oproep had gekregen voor vaccinatie, en omdat alles zo verwarrend is met die vaccinatie moest ik het toch even zelf van de huisarts horen om dan toch uiteindelijk zelf een beslissing te nemen, de huisarts gaf aan dat ik geen vaccinatie nodig had (Een andere maat van me met astma had wel een oproep gekregen ) Maar oke, was eigenlijk wel blij dat ik dat prikje niet nodig had, heb gelukkig ook geen complicaties ontwikkeld.

Koorts is veel water drinken, en in bed blijven! De enige echte manier voor snel herstel.

Ik vond deze griep niet veel verschillen van de normale seizoensgriep, maar misschien komt dat ook omdat het jaren geleden is dat ik een stevige griep met koorts heb gehad, ben alleen maar verkouden geweest (ben wel vaak verkouden ) Maar ben vrijwel altijd snel beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door DanOam op 20-11-2009 10:28:47 ]
pi_74892676
-edit- uhmm nee

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 20-11-2009 18:39:45 ]
Wat verschrikkelijk zeg.
pi_74930462
Ik woon in de VS

Een maand of zo geleden had ik:

koorts (39)
spierpijn
moeheid
keelpijn/hoesten

Of dat het Mexicaanse griep was weet ik niet. Het doet hier wel de ronde.
En het was te vroeg voor de normale griep.

Ik ga dan verder ook geen mexicaanse griepprik halen.
  maandag 23 november 2009 @ 08:05:30 #264
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_74930957
Meld me met koorts, pijn op de borst en benauwdheid.
pi_74965384

http://www.cbsnews.com/st(...)es/main5404829.shtml

Hoe weten jullie zeker of je de mexicaanse griep hebt?

Hierboven de test resultaten in amerika voordat men ging stoppen met testen. Alle specimens waren vermoedelijk mexicaanse griep maar na test zien we een heel ander beeld.

Ik durf zelfs te stellen dat we niet eens met een pandemie te maken hebben.
Ik snap nog steeds al die heisa om een mild griepje niet. Waar is iedereen toch bang voor, echt onbegrijpelijk hoe iedereen zich zo laat manipuleren.

Waarom i9s men gestopt met tellen en testen van mecaansegriep gevallen?
Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:42:08 #266
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_74965589
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.cbsnews.com/st(...)es/main5404829.shtml

Hoe weten jullie zeker of je de mexicaanse griep hebt?

Hierboven de test resultaten in amerika voordat men ging stoppen met testen. Alle specimens waren vermoedelijk mexicaanse griep maar na test zien we een heel ander beeld.

Ik durf zelfs te stellen dat we niet eens met een pandemie te maken hebben.
Ik snap nog steeds al die heisa om een mild griepje niet. Waar is iedereen toch bang voor, echt onbegrijpelijk hoe iedereen zich zo laat manipuleren.

Waren ze soms bang dat de cijfers zouden tegenvallen en dus alle drukte voor niets is, gezichtsverlies, ik weet het niet.
Ik weet het niet zeker, maar mijn arts sloot het niet uit. Daarnaast heb ik het ontzettend benauwd (moet nu Ventolin gebruiken), daar heb ik normaal nooit last van. Luchtwegklachten is een kenmerkend symptoom van H1N1.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:46:08 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74965712
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Japairman het volgende:

weet je hoe duur zo'n test is... op een gegeven moment zijn er gewoon teveel aanvragen en focust men zich op alleen de ziekenhuis opnames etc... Dat heeft geen fuck te maken met tegenvallende resultaten of gezichtsverlies...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74968542
Onze belgen controleren en testen nog steeds en weten daardoor dat ze niet met een pandemie te maken hebben en dat deze griep vele malen milder is dan een gemiddelde griep.
quote:
Minder sterfgevallen dan bij seizoensgriep
"Uit een eerste evaluatie van de cijfers blijkt nu dat België ontsnapt is aan de gevreesde grieppandemie. Op zijn hoogtepunt zorgde de griep voor twee bijkomende zieken per dag in de gemiddelde huisartsenpraktijk", aldus de VUB. Ook het aantal hospitalisaties en het aantal sterfgevallen was veel lager dan bij een uitbraak van de gewone seizoensgriep
http://www.degrotegriepmeting.nl/?thissection_id=29

Dat zo'n test te duur zou zijn is natuurlijk een flut reden dat weegt niet op tegen de leering die men uit de resultaten kan halen.
  dinsdag 24 november 2009 @ 18:32:11 #269
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74969484
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak . Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.

Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo .Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
Donderdag en vrijdag wel echt grieperig geweest met koorts ed. Sinds maandag ben ik weer aan het werk.
Dat gezonde mensen zich hiervoor laten vaccineren
pi_74993498
Hmm ben toch nog niet helemaal beter, heb er een longontsteking aan overgehouden, dus ik ga maar weer uitrusten
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:17:30 #271
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_75055266
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:54 schreef DanOam het volgende:
Hmm ben toch nog niet helemaal beter, heb er een longontsteking aan overgehouden, dus ik ga maar weer uitrusten
Zo, veel sterkte zeg.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:10:33 #272
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_75082105
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:55 schreef Japairman het volgende:
Onze belgen controleren en testen nog steeds en weten daardoor dat ze niet met een pandemie te maken hebben en dat deze griep vele malen milder is dan een gemiddelde griep.
[..]

http://www.degrotegriepmeting.nl/?thissection_id=29

Dat zo'n test te duur zou zijn is natuurlijk een flut reden dat weegt niet op tegen de leering die men uit de resultaten kan halen.
Precies, ze hadden nooit moeten stoppen met de controles/testen. Hierdoor kon het lekker gemakkelijk op een pandemie gegooid worden omdat elk griepje op de mexicaan gegooid werd.
Drugs are good mkay?
pi_75082483
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Party_P het volgende:

[..]

Precies, ze hadden nooit moeten stoppen met de controles/testen. Hierdoor kon het lekker gemakkelijk op een pandemie gegooid worden omdat elk griepje op de mexicaan gegooid werd.
Goed punt. Een horrorfilm werkt ook op die manier.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:42:03 #274
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_75082747
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:29 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Goed punt. Een horrorfilm werkt ook op die manier.
Het is leven is een horrorfilm, hieeeer in Neeederland *ducktales tune erbij!*
Drugs are good mkay?
pi_75082926
Nog een zieke meld zich: benauwdheid, slijm in keel +pijn en flink aan de blaf (hoesten), En dan heb ik het niet gehad over duizelig gevoel in hoofd en pijn en vermoeidheid in heel mijn lijf.

*gaat maar weer liggen*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')