Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef rene90 het volgende:
Ik heb hem waarschijnlijk ook te pakken. Gister enorme hoofdpijn, keelpijn, droge hoest zo nu en dan. Zit nu op 38.1 graden koorts, gister 37.7
Wordt er nog steeds aangeraden om dan maar even die 5 dagen je afzijdig te houden?
Wat lig je nou te janken muts? Wil je jezelf zo graag dat labeltje "Ik heb mexicaanse griep gehad" op kunnen plakken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.
![]()
Maar die doktersassistente zegt, ja....als je geen koorts hebt gehad, hoger dan 38,5 dan heb je niet die mexicaanse griep....
![]()
Maar ik heb wel de symptomen ervan, dus????????
Ik loop toch niet de hele dag met een thermometer in mijn reet geprikt rond, of wel?
En snachts slaap ik, dus prik ik niet.
Echt snap er niets meer van.![]()
Ps lekker duur die zooi voor je strot etc...
koop je vicks of dampo ben je al 5 euri kwijt..hoestdrankje 6...duhuh!
Ps de laatste keer dat ik mijzelf in de reet prikte, had ik 37,8....maar das geen koortsssssssss dussssssNu heb ik nog geen mex gehad en iedereen in de buurt heeft het wel gehad...
![]()
![]()
Ik snap het niettttttttt...trouwens te zien aan mijn schrijven heb ik koorts klaar!
Zijn ze nu helemaal gek daar bij die dokter...snik huil ik heb toch niet voor niets anderhalve week zitten ziek wezen enzoots
Bij deze: je hebt mexicaanse griep gehad. Nou tevreden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja daarna, dan ben je toch immuun! Hé,hé!
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
ja daarna, dan ben je toch immuun! Hé,hé!
Gelukkig nu hoef ik geen prik!Jeejjjjjjquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij deze: je hebt mexicaanse griep gehad. Nou tevreden?
Zoals de dokter zei heb je 't niet gehad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Gelukkig nu hoef ik geen prik!Jeejjjjjj
Normaal? Hier was niets normaals meer aan! Geloof me!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zoals de dokter zei heb je 't niet gehad.
Jij bent 1 van de gelukkige geweest die de normale seizoensgriep heeft gehad.
We zijn er nog niet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Saaske het volgende:
gelukkig * Saaske klopt af is die ellende me bespaard gebleven
dat is ook gewoon een forum hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/46572
goh kan dus wel!
Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zienquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zoals de dokter zei heb je 't niet gehad.
Jij bent 1 van de gelukkige geweest die de normale seizoensgriep heeft gehad.
En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische redenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zien. Het enige wat uitsluitsel geeft is bloedonderzoek.
Onder het motto : het moet zo goedkoop mogelijk gebeuren....quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische reden
ff offtopic : hoest met manlief??quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef snakelady het volgende:
Mijn normale temp. ligt rond de 36.5 graden, de laatste keer dat ik koorts had was toen ik 8 was, toen had ik een ernstige voorhoofdsholteonsteking.
tussendoor wel nog eens ziek geweest maar nooit met koorts, tot ik de mexicaanse griep kreeg, had toen ineens 40.5 graden koorts.
omdat mijn huisarts weet dat ik eigenlijk nooit koorts krijg heeft hij me goed in de gaten gehouden.
Maar het kan dus wel, dat iemand niet snel koorts krijgt of minder.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.
![]()
Maar die doktersassistente zegt, ja....als je geen koorts hebt gehad, hoger dan 38,5 dan heb je niet die mexicaanse griep....
![]()
Maar ik heb wel de symptomen ervan, dus????????
Ik loop toch niet de hele dag met een thermometer in mijn reet geprikt rond, of wel?
En snachts slaap ik, dus prik ik niet.
Echt snap er niets meer van.![]()
Ps lekker duur die zooi voor je strot etc...
koop je vicks of dampo ben je al 5 euri kwijt..hoestdrankje 6...duhuh!
Ps de laatste keer dat ik mijzelf in de reet prikte, had ik 37,8....maar das geen koortsssssssss dussssssNu heb ik nog geen mex gehad en iedereen in de buurt heeft het wel gehad...
![]()
![]()
Ik snap het niettttttttt...trouwens te zien aan mijn schrijven heb ik koorts klaar!
Zijn ze nu helemaal gek daar bij die dokter...snik huil ik heb toch niet voor niets anderhalve week zitten ziek wezen enzoots
Dan is het dus toch goed geweest dat je in een bed hebt geslapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |