abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74757847
EDIT: laat ook maar
Lebensraum!
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:24:29 #227
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74781639
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 09:00 schreef rene90 het volgende:
Ik heb hem waarschijnlijk ook te pakken. Gister enorme hoofdpijn, keelpijn, droge hoest zo nu en dan. Zit nu op 38.1 graden koorts, gister 37.7

Wordt er nog steeds aangeraden om dan maar even die 5 dagen je afzijdig te houden?
Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.

Maar die doktersassistente zegt, ja.... als je geen koorts hebt gehad, hoger dan 38,5 dan heb je niet die mexicaanse griep....
Maar ik heb wel de symptomen ervan, dus????????
Ik loop toch niet de hele dag met een thermometer in mijn reet geprikt rond, of wel?
En snachts slaap ik, dus prik ik niet.
Echt snap er niets meer van.
Ps lekker duur die zooi voor je strot etc...
koop je vicks of dampo ben je al 5 euri kwijt..hoestdrankje 6...duhuh!

Ps de laatste keer dat ik mijzelf in de reet prikte, had ik 37,8....maar das geen koortsssssssss dussssss Nu heb ik nog geen mex gehad en iedereen in de buurt heeft het wel gehad...

Ik snap het niettttttttt...trouwens te zien aan mijn schrijven heb ik koorts klaar!
Zijn ze nu helemaal gek daar bij die dokter...snik huil ik heb toch niet voor niets anderhalve week zitten ziek wezen enzoots
Snollebolt
pi_74781775
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Wat ik dus niet snap, heb nu nog steeds last van vage slijm eh, kwil er niet over praten enzo.

Maar die doktersassistente zegt, ja.... als je geen koorts hebt gehad, hoger dan 38,5 dan heb je niet die mexicaanse griep....
Ik loop toch niet de hele dag met een thermometer in mijn reet geprikt rond, of wel?

Ps de laatste keer dat ik mijzelf in de reet prikte, had ik 37,8....maar das geen koortsssssssss dussssss Nu heb ik nog geen mex gehad en iedereen in de buurt heeft het wel gehad...

Ik snap het niettttttttt...trouwens te zien aan mijn schrijven heb ik koorts klaar!
Zijn ze nu helemaal gek daar bij die dokter...snik huil ik heb toch niet voor niets anderhalve week zitten ziek wezen enzoots
Wat lig je nou te janken muts? Wil je jezelf zo graag dat labeltje "Ik heb mexicaanse griep gehad" op kunnen plakken?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:29:29 #229
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74781807
ja daarna, dan ben je toch immuun! Hé,hé!
Snollebolt
pi_74781878
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Bij deze: je hebt mexicaanse griep gehad. Nou tevreden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74781925
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
nee
You dream it, I live it.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:42:14 #232
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74782240
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij deze: je hebt mexicaanse griep gehad. Nou tevreden?
Gelukkig nu hoef ik geen prik!Jeejjjjjj
Snollebolt
pi_74783825
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Gelukkig nu hoef ik geen prik!Jeejjjjjj
Zoals de dokter zei heb je 't niet gehad.
Jij bent 1 van de gelukkige geweest die de normale seizoensgriep heeft gehad.

pi_74783831
Tegen keelpijn helpt alleen dit bij mij, want dit doodt die vertyfte bacterien daar.

Ik voel me trouwens al stukken beter, geen griep dus, maar vanmorgen had ik nog opvliegers
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:25:23 #235
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74785421
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef LePoo het volgende:

[..]

Normaal? Hier was niets normaals meer aan! Geloof me!
Snollebolt
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:28:15 #236
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74785524
Snollebolt
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:21:32 #237
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74790843
Ik snap Zhe-Angel wel. Als je dan toch beroerd ligt te zijn, laat het hem dan ook maar gewoon zijn, dan ben je er vanaf. Ik loop het hele najaar al te kwakkelen, maar heb hem bij mijn weten nog niet gehad. Met mijn werk op een school bestaat de kans dat ik alsnog een keer voor de bijl ga, deze griep is immers een stuk besmettelijker dan andere virussen. Ik heb he-le-maal geen zin om nog een keer ziek te worden.
pi_74792318
gelukkig * Saaske klopt af is die ellende me bespaard gebleven
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:35:23 #240
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74793333
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Saaske het volgende:
gelukkig * Saaske klopt af is die ellende me bespaard gebleven
We zijn er nog niet hoor.

Conclusie: Het aantal mensen dat de huisarts bezoekt wegens griepachtige klachten is
toegenomen. Op basis hiervan kan nog steeds worden gesproken van een milde
griepepidemie in Nederland. Het aantal gerapporteerde ziekenhuisopnamen is licht gestegen
ten opzichte van vorige week. Er zijn in de afgelopen week 5 mensen overleden ten gevolge
van de Nieuwe Influenza A (H1N1), 4 met onderliggende medische problematiek en voor 1
was het onbekend of er sprake was van onderliggende problematiek.

http://www.rivm.nl/cib/binaries/H1N1overzicht_tcm92-61018.pdf
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74794107
quote:
dat is ook gewoon een forum hoor
You dream it, I live it.
pi_74794215
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef LePoo het volgende:

[..]

Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zien . Het enige wat uitsluitsel geeft is bloedonderzoek.
pi_74800513
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Alsof die assistent dat van achter de telefoon kan zien . Het enige wat uitsluitsel geeft is bloedonderzoek.
En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische reden
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_74804271
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

En dat wordt niet meer gedaan of je moet chronisch ziek zijn of een andere medische reden
Onder het motto : het moet zo goedkoop mogelijk gebeuren....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 18 november 2009 @ 01:46:56 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_74804409
Mijn normale temp. ligt rond de 36.5 graden, de laatste keer dat ik koorts had was toen ik 8 was, toen had ik een ernstige voorhoofdsholteonsteking.
tussendoor wel nog eens ziek geweest maar nooit met koorts, tot ik de mexicaanse griep kreeg, had toen ineens 40.5 graden koorts.
omdat mijn huisarts weet dat ik eigenlijk nooit koorts krijg heeft hij me goed in de gaten gehouden.

Maar het kan dus wel, dat iemand niet snel koorts krijgt of minder.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_74804451
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef snakelady het volgende:
Mijn normale temp. ligt rond de 36.5 graden, de laatste keer dat ik koorts had was toen ik 8 was, toen had ik een ernstige voorhoofdsholteonsteking.
tussendoor wel nog eens ziek geweest maar nooit met koorts, tot ik de mexicaanse griep kreeg, had toen ineens 40.5 graden koorts.
omdat mijn huisarts weet dat ik eigenlijk nooit koorts krijg heeft hij me goed in de gaten gehouden.

Maar het kan dus wel, dat iemand niet snel koorts krijgt of minder.
ff offtopic : hoest met manlief??
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_74824943
Mijn vriendin ligt al thuis met de mexicaanse griep en nu ben ik ook de sjaak . Rond vanmiddag 14:00 uur begon ik last van mijn oren te krijgen gevolgt door een droge keel, kortademig en druk op de longen.

Voel me voor de rest niet echt ziek ofzo .Ik heb ook geen koorts. Morgen de huisarts maar even bellen.
pi_74825030
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Mijn schoonzus had dezelfde symptonen als mij (dus ook geen koorts) die heeft een test gedaan en die had dus WEL de mexicaanse griep
pi_74832920
ik heb het toch niet, yeeey
pi_74833195
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:49 schreef electronique het volgende:
ik heb het toch niet, yeeey
Dan is het dus toch goed geweest dat je in een bed hebt geslapen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')