ja maar je bent altijd een backstabbing bitchquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is hij zo wanhopig, dat ie zich zelf al aanbied aan iemand in NY...
Niet huilen voordat je het hele verhaal kent he!
touchéquote:
ja maar dat is ook alleen maar een optie, hoeft niet, ik doe dat ook zeldenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o jaaa zo'n dagje sauna! Lekker! Alleen haat ik massages.. ik kan daar niet tegen dat gefrunnik. Kweet het, klinkt raar aangezien ik hier iedereen masseer.
Oh, ik? Ik ben een engeltje hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar je bent altijd een backstabbing bitchdus ik ben altijd op mijn que-vive
![]()
jawel, maar snapte al niet waarom mn wekker niet klopte vanochtendquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wacht ff, je hebt je wekker nog niet teruggedraaid?![]()
Mijn wekker stond vroeger altijd een kwartier voor. Maar dat ik wist ik wel, dus het werkte nog niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:15 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga nog even naar buiten voor een sigaret en dan ga ik ook slapen! Ik wil nog te veel dingen zien morgen (standaard sights + Franz Kafka museum), en dinsdag moet ik naar Berlijn liften. M'n ritme is verneukt, was vanochtend om zeven uur (oude tijd) weer terug bij het hostel.
Dagdag!
Veel plezier nog!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:15 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga nog even naar buiten voor een sigaret en dan ga ik ook slapen! Ik wil nog te veel dingen zien morgen (standaard sights + Franz Kafka museum), en dinsdag moet ik naar Berlijn liften. M'n ritme is verneukt, was vanochtend om zeven uur (oude tijd) weer terug bij het hostel.
Dagdag!
Morgen eerste familiebezoek, maar mijn virenden zijn blij me weer te zien jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
touché![]()
Familie natuurlijk helemaal blij. Of komen ze vaak naar VS toe?
Viel spassquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:15 schreef MrBrightside het volgende:
Dagdag!
Het was errrg leuk, nee we zaten ook in het persgedeelte achter de camera'squote:Op maandag 26 oktober 2009 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe was SYTYCD? Ik heb je niet gespot.
CDP was het ook zwaaaar oneens met mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat helemaal niet de lekkerste.
dennis in elk geval nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
CDP was het ook zwaaaar oneens met mijWie vind jij het lekkerst dan?
Michael is inderdaad ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Michael toch wel, en Kris ook wel.
Hahaha precies! Toen het nummer begon dacht ik: wtf, ze gingen toch een hip-hop dans doen? hehequote:Op maandag 26 oktober 2009 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja die krezipmix was erg tof wel. Ik dacht al, hoe kunnen ze in hemelsnaam een hiphopnummer met dat nummer doen. Nou ja, zo dus (en goed ook).
quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd, Mr.O.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |