abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74015700

Hé, toevallig: Ajax draaide dit jaar ook al ¤3,4 miljoen verlies...

“Wanprestatie” oordeelde de rechter over wat Ajax-directeur Rik van den Boog cum suis met de ¤3 miljoen van investeerder Marco Krol deden. Krol investeerde in Lab Venture, maar zijn geld werd bijna meteen overgemaakt naar Lab Venture’s zusterbedrijf The Entertainment Group (TEG). Van den Boog en collega TEG'er Paul Brinks moeten mogelijk miljoenen terugbetalen.

TEG wilde meer dan alleen Guus Meeuwis en Krezip, en ging op een zeker moment in leuke nieuwe mediadingetjes investeren. Dus daar werd een apart bv’tje voor opgericht, Lab Venture. De FIOD doet momenteel onderzoek naar Lab Venture omdat er slecht lopende onderdelen via een sterfhuisconstructie in een failliete bakkerijfabriek in Nijverdal werden ondergebracht, waarna ze snel werden doorverkocht. En dat lijkt misschien slim zakendoen, maar wordt ook wel faillissementsfraude genoemd.

Investeerder Normann Kleine: Ik vind Rik van den Boog verantwoordelijk voor het mismanagement. Hij nam iedere week de boeken door.

http://925.nl/archief/200(...)van-rik-van-den-boog

Vonnis lezen doen we hier: http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BK0729&u_ljn=BK0729

Rick hoe lang nog
pi_74015741
aardig éénkennig genre ben je aan het opbouwen, ikweethetookniet

kan dat niet in het grote boze bazen topic?
pi_74015768
Het roerige verleden van TEG-aandeelhouder Rik van den Boog

Rik van den Boog, Ajax-directeur en mede-aandeelhouder van Marco Borsato’s The Entertainment Group, wordt vandaag even minutieus doorgezaagd door het NRC Handelsblad. De krant schrijft dat hij als Libertel-directeur betrokken was bij het maken van prijsafspraken (wat in 2002 leidde tot een boete van ¤88 mio voor de mobiele telefoniebranche) en dat hij in 2004 als Orange-directeur bedrijfsgeheimen lekte naar Marcel Boekhoorn.

O ja, en Ajax vindt het niet zo leuk dat de media het steeds hebben over Ajax-directeur Rik van den Boog. Bij Ajax zijn ze namelijk wél heel tevreden over hem.

http://925.nl/archief/200(...)der-rik-van-den-boog
pi_74015786
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
aardig éénkennig genre ben je aan het opbouwen, ikweethetookniet

kan dat niet in het grote boze bazen topic?
Daarom hou ik mij ook gewoon aan de feiten
pi_74015917
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Daarom hou ik mij ook gewoon aan de feiten
ik weet het, als het op internet staat, is het waar. Maar uit interesse voor de persoon achter ikweethetookniet: vanwaar deze kruistocht?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 15:37:30 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74015968
Tuurlijk zijn ze bij Ajax tevreden over hem.

Allemaal van dat lafhartige witteboorden-kruimelcriminelen volk in dat bestuur, of aspirerend in die richting.
Intelligent, but fucked up.
pi_74016201
Het woord wanprestatie klinkt vaak erger dan het is imo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')