Koop toch de Sopranos DVD Boxquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:19 schreef AbortusKonijn het volgende:
mooizokan ik de volgende serie vanaf het begin volgen
En dan ben jij de persoon die dit topic heeft gemaaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:18 schreef Goofisch het volgende:
Is nu afgelopen![]()
Op een 1 of andere manier kon ik die serie zeer waarderen. En dan vooral omdat die martin morero super grappig was.![]()
Klacht: afgeloopt
Heh bah neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Koop toch de Sopranos DVD Box
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ben jij de persoon die dit topic heeft gemaakt
TV van nu.
Oh, hoi... Ik heb net een leuk berichtje in je FoBo geschreven, neem me niet kwalijkquote:
Hehequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TV van nu.
Er is ook wel leuke televeequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TV van nu.
Hoe charmantquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh, hoi... Ik heb net een leuk berichtje in je FoBo geschreven, neem me niet kwalijk
Is leuk man, Sopranos
quote:Je haar kleurt leuk bij de haren van m'n vriendin in ons bed.
Neuken?
Zal wel weer een debiel iets met die aantdachtshoer carlo zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen ze nu iets normaal uitzenden op dat tijdstip he.
Ey stfu ! Carlo was vroeger een god en nu een soort van gevallen engel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:26 schreef Goofisch het volgende:
[..]
[..]
Zal wel weer een debiel iets met die aantdachtshoer carlo zijn![]()
True. maar 1 programma is wel genoeg. je ziet die kop nu overal in ieder programmaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ey stfu ! Carlo was vroeger een god en nu een soort van gevallen engel.
Dont fuck with Carlo en Irene. Wat ze nu doen is kut maar die twee hebben er jaren voor gezorgd dat er een godelijk legendarisch hemels geweldig prachtig tv programma op was.
Dat je niet door heb dat ik dat expres doe...quote:
neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
True. maar 1 programma is wel genoeg. je ziet die kop nu overal in ieder programma
[..]
Dat je niet door heb dat ik dat expres doe...
Ja, dat gelul hoef je bij mij niet mee aan te komen. Daar moet je klaar voor zijn. Op jouw leeftijd denk je natuurlijk nog heel veel tijd te hebben....quote:
Ik vond het een leuke serie. Leuke typetjes, leuke humor.quote:Nee lijkt mij nou helemaal niks ;o de naam alleen al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |