quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:07 schreef Darz het volgende:
omdat sommige paupers een brievenbus hebben die met geen mogelijkheid open te maken is!!!!
Een kast voor je brievenbusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
haha, ik doe ook kranten bezorgen s' ochtends, maar je hebt huizen dan ligt het aan hun zelf als de krant niet helemaal in brievenbus kan, bijvoorbeeld als er een kast voor staat..
Allemaal leuk en aardig. Maar mijn brievenbus is prima open te maken en er staat ook niets achter. Dus die josti moet gewoon door duwen.quote:
Wel even de datum van vandaag erbij vermelden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef Adelante het volgende:
Geef je hem tien euro minder eind december als ie met z'n kaartje aan de deur komt.
Ik niet, maar een huis waar ik bezorg wel, moet je moeilijk gaan doen omdat de krant er vrijwel niet pastquote:
dan is die gewoon een lui persoonquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar mijn brievenbus is prima open te maken en er staat ook niets achter. Dus die josti moet gewoon door duwen.
Het is een lokale krant, die kneuzen hebben geen fatsoenlijke websitequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
De krant? Die lees je toch gewoon online?
Handig, kan je die josti meteen aangeven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:19 schreef Knorriepot het volgende:
En het kan nog erger: vervolgens toch maar die hele meuk openmaken, vind ik een informatiepakket van de politie.. tussen de bristol- en kruidvatkrantjes
Bertje Visquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
Beter 5 in de hand dan schijten op een natte krant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |