ze werd toch het tilburgse matras genoemt, zoiets staat me nog bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik nou ook weer niet. Volgens mij was ze al aardig in de juiste vorm opgerekt, zo de verhalen die er geweest zijn.
Daar gaan we vanuit, maar we weten nooit zeker of hij dit gewild heeft. Ik denk het niet. Denk niet dat hij dit willens en wetens zou doorzetten, als hij wist wat het zijn dochter zou kosten. Ik denk dat niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"
Dat is wel duidelijk, anders verzet je je met hand en tand tegen het exploiteren van je kroost in DGK en kom je al helemaal niet langs voor een bezoekje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef judge666 het volgende:
[..]
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!
Jezus TB, kijk naar het tijdstip van haar intreding in de Kooi. De situatie met Lieke en haar vertrek. Ik heb het al gezegd; Claire is als aanstaande bruid de Kooi ingestapt, vooropgezet en gecalculeerd !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.
Want, eenmaal gepenetreerd door Huub, ben je nog niet jarig.
ik heb je antwoord niet gezien!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom ben ik niet in het lijstje opgenomen!?
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltje![]()
of iets in die geest!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, anders verzet je je met hand en tand tegen het exploiteren van je kroost in DGK en kom je al helemaal niet langs voor een bezoekje.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"
Ik niet,voelde me behoorlijk ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor een groot deel ben ik het met je eens, echter ik denk dat in het echte leven dit ook veel voorkomt.
We doen nu net of Claire een uitzondering is, maar er zijn er genoeg die met een man trouwen die al meerdere relaties achter de rug heeft, en deze man beweert dat het aan die vrouwen lag.
Kijk, ik trap er niet in, maar hoeveel soppershebben met kwijlend achter de buis gezeten bij de trouwerij.
nou sunny, niemand had me kunnen laten zwijgen, was zo naar de krant gestapt of had het 1 en ander laten uitlekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee hoor dan was je met de makers gaan praten en die hadden dan het getekende contract onder je neus gehouden en je heeeeeeeel misschien wat centjes gegeven om je te laten zwijgen.
Daar heb je ook gelijk in. Het zaakje stonk behoorlijk, en daar heb ik ook op gereageerd toen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus TB, kijk naar het tijdstip van haar intreding in de Kooi. De situatie met Lieke en haar vertrek. Ik heb het al gezegd; Claire is als aanstaande bruid de Kooi ingestapt, vooropgezet en gecalculeerd !
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze werd toch het tilburgse matras genoemt, zoiets staat me nog bij.
Dat laatste heb ik al geschreven in een vorige topic,was ook maar een geintjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppen
Ik dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef judge666 het volgende:
[..]
sorry die was me ontschoten.
2x anti staat genoteerd1
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?
Een uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al geschreven in een vorige topic,was ook maar een geintje
Nee, en het interesseert me geen donder, vooral niet achteraf. Zo bijzonder is toen niet gebleken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???
Kan me vaag daarover iets herinneren, maar dat de naam niet genoemd mocht worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???
Ik denk dat Huub zich hier prima in kan vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
Dus even een resumé:
Claire is de tyfus geslagen door Huub en dat komt door: de Mol, Tapa, Claire, de vader van Claire, de familie van Claire, de vader en moeder van Huub, Brian en Amanda en Lieke, het gat in de ozonlaag, Mugabe en Willem Alexander.
Huub kan er niets aan doen!
zoiets?
nou niet zo kattig doen hoor, het gaat om een gewone vraag van sunny, had je ook alleen nee kunnen typen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, en het interesseert me geen donder, vooral niet achteraf. Zo bijzonder is toen niet gebleken.
ja het leven is echt oneerlijk hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik het nog wel kut dat Natasia en Brian in een hotel mochten blijven toen ze geplaagd werden!
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou niet zo kattig doen hoor, het gaat om een gewone vraag van sunny, had je ook alleen nee kunnen typen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ga weer naar mijn huisklusje....
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik het nog wel kut dat Natasia en Brian in een hotel mochten blijven toen ze geplaagd werden!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........
Ik tik me het schompus, en dan gaat er weleens iets mis.![]()
Tisda nou weer voor aanname.. Ik mot die hele Claire niet en die familie van haar al helemaal niet! Ik heb alleen heel extreem iets tegen al dan niet vermeende wife-beaters..en de verschrikkelijke vrouwonvriendelijkheid die Huub vaak tentoon stelde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 1701 schreef judge666 het volgende:
Hier de samenvatting to dusver:
Jian anti Recourt, desnoods maar pro Huub.
Versabommie anti Huub, neutraal Claire, anti Recourt.
Thunderbitch anti Huub, en light pro Huub
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub
Judge 666 neutraal Huub, neutraal Claire, anti Recourt. .
Neemmijnietseriues anti Huub, anti Recourt, en Claire neutraal.
toverheks neutraal in alles.
sunny 16947 neutraal in alles.
Ian nick anti huub en anti claire
mooiiii pro Huub,light anti Claire en anti recourt???
Nee, Nadia was van de BN'ers. Althans dat wilde ze ons doen geloven, de heren in kwestie wisten van niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?
Niet soft worden, nu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........
Ik tik me het schompus, en dan gaat er weleens iets mis.![]()
En Brian hadden ze standrechterlijk moeten executeren!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.
ben het helemaal met je eens, Huub aan de schandpaal, onbewoond eiland, of een contract onder zijn neus douwen dat hij de finale zou winnen als hij Natasia als bruid had gekozenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.
Ik kijk het even na...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tisda nou weer voor aanname.. Ik mot die hele Claire niet en die familie van haar al helemaal niet! Ik heb alleen heel extreem iets tegen al dan niet vermeende wife-beaters..en de verschrikkelijke vrouwonvriendelijkheid die Huub vaak tentoon stelde.
Sorry VB, je bent overduidelijk neutraal Claire, gedraag je er naar.quote:Versabommie anti Huub, neutraal Claire, anti Recourt.
Nimmerrrrrrrr! Ik laat me niet zomaar zonder toestemming vooraf in een hokje plaatsen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk het even na...
[..]
Sorry VB, je bent overduidelijk neutraal Claire, gedraag je er naar.
"Voeren" ???? nu ben ik geschoktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]je "voert" wel erg opzichtig
Hé hé héquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
Ik doe niet mee,als"familie" zijndequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
Dat vond ik ook zo oneerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Maar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! Ik laat me niet zomaar zonder toestemming vooraf in een hokje plaatsen!
Claire is een hoerrrrrrrrr!
ZO!
Je bent alleen maar Pro Huub omdat ie dol was op oorlogen en een paar feitjes kendequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hé hé
Ik ben: team Huub
pro AmandaEn Bommie moet eens flink uitgewoond worden door een grote negert
Zeg hela, zou u wel ontopic willen blijven posten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef yvonne het volgende:
En Bommie moet eens flink uitgewoond worden door een grote negert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |