For the love of satanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huubs advokaat heeft me geadviseerd te zwijgen
Das mooiiiiiii vervelend als je op een forum aan het posten bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
ok dus pro huub,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
u werkt mijn werkzaamheden hier behoorlijk tegen met dat gezwijg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok dus pro huub,
claire neutraal en anti recourt?
Advocaat Huub pro deo?
of Moskowitz?
Lieve Zouzou.. Het Openbare Ministerie doet geen onderzoek voor niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK, jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft ! hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg ! Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
Pro Huub alleen als ie lief isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok dus pro huub,
claire neutraal en anti recourt?
Advocaat Huub pro deo?
of Moskowitz?
vertel vertel...!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK, jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft ! hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg ! Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
drankorgel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pro Huub alleen als ie lief is
en mijn advokaat is een gele met een d
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Je kunt toch lezen? of nouja .. ik geef toe deze is moeilijk maar Zouzou is pro Huub , anti claire en anti recourdingusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef judge666 het volgende:
[..]
vertel vertel...!
En bent u pro Huub, anti huub of neutraal?
en Pro claire, anti claire of neutraal?
en fam Recourt pro anti of neutraal?
ok die man!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pro Huub alleen als ie lief is
en mijn advokaat is een gele met een d
Juistem, daar gaat het topic dan ook over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK,
Echt? Serieus? Die man verdiend een lintje godverdomme! Dat doet geen enkele vent voor zijn vrouwtje! Wát een held!quote:jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft !
Ook nog, rot op met Obama, hier is Huub!quote:hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...
Da's wel grappig want ik had die "intimes vriends" net aan de telefoon en tegen mij zei hij dat Huub vaak te veel dronk en dan verbaal agressief werd tegen iedereen, geen uitzondering voor Claire.quote:Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg !
Jammer dat "spelling controle" daar nou net buiten valt. Alaaf!quote:Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
ja dank.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen? of nouja .. ik geef toe deze is moeilijk maar Zouzou is pro Huub , anti claire en anti recourdingus
je ne comprends pas, maar zo ging hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Op de één of andere manier vertrouw ik je tekst niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |