Misschien omdat het met jou was?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
Ik denk niet dat ie zich daarvoor zou schamen he
Bel ze op dan en stuur ze mijn cv. Ik fixert dat!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
Stomme NS, gaan ze aan het spoor werken tussen Utrecht en Den Bosch terwijl de A2 ook dicht is... Moest via Nijmegen naar EindhovenEcht, communiceer ff voordat je alles dicht gooit naar het zuiden...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bel ze op dan en stuur ze mijn cv. Ik fixert dat!
Gratis bij VistaPrintquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:06 schreef febster het volgende:
Zakenlui hier, waar laten jullie je visitekaartjes drukken?
Daar zit reclame op gok ikquote:
Achterop staat in het klein "VistaPrint" o.i.d. Maar mensen snappen heus wel dat studieverenigingen liever meer geld aan zuipen en hoeren uitgeven hoor, dus zal niet zo'n probleem zijn denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:18 schreef febster het volgende:
[..]
Daar zit reclame op gok ik.
Het is voor de studievereniging, dus het moet wel professioneel zijn.
Volgens mij kun je voor een kleine prijs ook kaartjes zonder reclame laten drukken daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:54 schreef febster het volgende:
Toch geef ik mijn geld als penningmeester liever uit aan kaartjes zonder reclame.
Dan zou ie een feestje vieren hoorquote:
Drukwerkdeals iets voor jullie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:54 schreef febster het volgende:
Toch geef ik mijn geld als penningmeester liever uit aan kaartjes zonder reclame.
Nee, die zit nog in voorarrest (is verlengd tot 90 dagen)quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:23 schreef Juup© het volgende:
Zeg ArTiC? Is die kneus weer vrij of zo? Brand flat Breda mogelijk aangestoken
Veel te kort.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, die zit nog in voorarrest (is verlengd tot 90 dagen)
Voorarrest is niet de straf, maar de tijd die de politie krijgt om hem tijdens het onderzoek vast te houden en kan op verzoek van justitie verlengt worden door de rechter. "Veel te kort" is dus niet zo'n zinvolle opmerking.quote:
idd, 90 dagen is het maximum (maar die 90 dagen gaan dan wel weer af van een evt gevangenisstraf)quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voorarrest is niet de straf, maar de tijd die de politie krijgt om hem tijdens het onderzoek vast te houden en kan op verzoek van justitie verlengt worden door de rechter. "Veel te kort" is dus niet zo'n zinvolle opmerking.
Joh zou hetquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voorarrest is niet de straf, maar de tijd die de politie krijgt om hem tijdens het onderzoek vast te houden en kan op verzoek van justitie verlengt worden door de rechter. "Veel te kort" is dus niet zo'n zinvolle opmerking.
En ik het geval van die kneus mogen de 90 dagen wel 900 dagen worden. En anders steekt hij zijn celspullen maar in de fik met de deur e.d. dichtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, 90 dagen is het maximum (maar die 90 dagen gaan dan wel weer af van een evt gevangenisstraf)
dat doen ze alleen daar bij schipholquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik het geval van die kneus mogen de 90 dagen wel 900 dagen worden. En anders steekt hij zijn celspullen maar in de fik met de deur e.d. dicht
Jajajajajaquote:
Niet bepaald.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef r8ality het volgende:
Ja, rustig hier. Iedereen betere zondagavond bezigheden?.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:30 schreef r8ality het volgende:
Ja, rustig hier. Iedereen betere zondagavond bezigheden?.
Voor mij hield het op na seizoen 1, vond de rest maar een flauw vervolg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:04 schreef Inu het volgende:
[..]![]()
Alle gemiste Heroes afleveringen gekeken
Het is idd niet de allerbeste serie die ik volg, maar vermakelijk genoeg voor een zondagavondquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij hield het op na seizoen 1, vond de rest maar een flauw vervolg.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:46 schreef r8ality het volgende:
Net gereageerd op een eventueel project van OGD in Helsingborg.
Hoop echt dat het doorgaat.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar gaat de IT kennis van Nederland
Lach maar, Nederland houdt zo geen kennis meer over die gaat allemaal naar het buitenland omdat er daar beter betaald wordt of omdat er mooiere vrouwen wonen.quote:
natuurlijk betalen ze daar meer, weet je wat alcohol daar kostquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lach maar, Nederland houdt zo geen kennis meer over die gaat allemaal naar het buitenland omdat er daar beter betaald wordt of omdat er mooiere vrouwen wonen.
Wij zijn wel weer goed bezig deze ochtend is het niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
natuurlijk betalen ze daar meer, weet je wat alcohol daar kost
en tja mooie vrouwen...leuk, maar wat heeft r8 daar aan?
Plagen mocht wel, maar zwartmaken achter zn rug om had ik een probleem meequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:08 schreef Juup© het volgende:
Ik ben verkeerd bezig, ik zou r8ality niet meer plagen had ik Inu beloofd![]()
Joost, bij dezen zal ik ECHT proberen niet meer te plagen. Ik heb een verzachtende omstandigheid, maar die weten jullie niet dus mag ik jullie ook niet mee lastig vallen.
Nog geen behoefte aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Plagen mocht wel, maar zwartmaken achter zn rug om had ik een probleem mee![]()
Plagen doe ik ook welKrijgen we het verhaal nog Joost?
Oké dan. Dank jequote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef r8ality het volgende:. Juupske, plaag maar raak hoor, het is niet alsof ik zo heilig ben.
En Inu is niet mijn mama.
Vrouwen, ik zal ze nooit snappenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Plagen mocht wel, maar zwartmaken achter zn rug om had ik een probleem mee![]()
Plagen doe ik ook welKrijgen we het verhaal nog Joost?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is toch niet zo moeilijk?...
[..]
JammerLeuke beurs gehad?
Je denkt in de compleet verkeerde richting.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Groot gelijk, sommige mensen willen alles weten.
Pssst, was het gezellig?
Zie je wel dat ik onmisbaar benquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef ArTiC het volgende:
r8 pesten...mijn leven zou een hel zijn als ik dat niet had
En lekker gegetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]. Oude jongens krentenbrood
. En wat onderdelen gescoord
.
Ik heb het niet over sex, ik wilde gewoon weten of het gezellig wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je denkt in de compleet verkeerde richting.
Gefeliciteerd. Wat is De Zwarte Doos?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:31 schreef Friek_ het volgende:
Wehehehe, ze hebben me aangenomen bij De Zwarte Doos.
Neus ophalen voor kutbaantjes en goed zoeken werpt zijn vruchten af. Wehehehe.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat is De Zwarte Doos?
http://www.dezwartedoos.nl/
Dit is niet iets vrouwelijks, maar iets menselijksquote:
Vrouwen en sarcasme, dat is net zoiets als de gemiddelde autist en sarcasme herkennen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Dit is niet iets vrouwelijks, maar iets menselijksGemeen doen tegen andere mensen is gewoon niet lief
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen en sarcasme, dat is net zoiets als de gemiddelde autist en sarcasme herkennen.
Dat bedoel ik, "vrouwen, ik zal ze nooit snappen"quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik begrijp je posts waarschijnlijk weer verkeerd ofzo
Goede communicatie tussen de twee seksen is sowieso al lastigquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, "vrouwen, ik zal ze nooit snappen"
Zeg jij wel eens normale dingen dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
ik heb geen rare dingen gezegd zaterdag volgens mij
alleen iets over het mee naar huis nemen van minderjarige meisjesquote:
voor mij is het allemaal heel normaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg jij wel eens normale dingen dan?
Heb jij Inu mee genomen dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen iets over het mee naar huis nemen van minderjarige meisjes
Dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor mij is het allemaal heel normaal
Neequote:
Minderjarige emo-meisjes zelfsquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen iets over het mee naar huis nemen van minderjarige meisjes
Op een oude fiets moet jij het lerenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee
ze is ook te oud om minderjarig te zijn![]()
Die zijn nog makkelijkerquote:
ik ben de oude fiets in dat gevalquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet jij het leren
Komt het niet gewoon door een slaaptekort?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:48 schreef Juup© het volgende:
Ik denk dat ik deze week aan een hogere dosis happypill moet gaan beginnen, deze dosis werkt niet zo snel en goed meer. Eigenlijk een slecht teken vind ik.
Zoveel schelen we nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan kun jij haar toch wel als minderjarig beschouwen voor jou?
Right!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen en sarcasme, dat is net zoiets als de gemiddelde autist en sarcasme herkennen.
Doe niet zo sarcastisch jijquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Right!![]()
Fijn om te horen dat ik onmogelijk een sarcast kan zijn. Zal vooral mijn omgeving waarderen.
Kan ik niet, vraag maar aan Juup, ik ben vrouw en kan dús niet sarcastisch zijn.quote:
Nee, slapen doe ik genoeg. Er treed gewenning op en dat is nooit goed want dat betekend dat ik al te vaak gebruik heb moeten maken van het hulpmiddel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon door een slaaptekort?
Zeg het is ook niet gauw goed hè? Als ik zeg dat jij een oude doos bent is het niet goed, zeg ik dat jij jong bent is het ook niet goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoveel schelen we nou ook weer niet hoor
Uitzonderingen bevestigen de regel, Jij bent een uitzondering op veel dingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ik niet, vraag maar aan Juup, ik ben vrouw en kan dús niet sarcastisch zijn.
En zo houden we het mysterie vrouw in de wereld *neuriet X-Files muziekjequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg het is ook niet gauw goed hè? Als ik zeg dat jij een oude doos bent is het niet goed, zeg ik dat jij jong bent is het ook niet goed
Minder jarig? Als je geboren bent op 29 februari, DAN ben je pas minder jarigquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan kun jij haar toch wel als minderjarig beschouwen voor jou?
Ik weet niet of ik die als een compliment moet opvatten, maar voor de zekerheid zal ik dat maar doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel, Jij bent een uitzondering op veel dingen
Is ook zo bedoeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die als een compliment moet opvatten, maar voor de zekerheid zal ik dat maar doen.
Ik ook niet. Ging met goede moed naar het werk, maar om 10 uur was ik al weer gaar. Storingen.quote:
de werkwijze van mijn collega kost me teveel energiequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ging met goede moed naar het werk, maar om 10 uur was ik al weer gaar. Storingen.
Da's irritant!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de werkwijze van mijn collega kost me teveel energie
vorige week was ie er niet, in mijn eentje kreeg ik meer gedaan
Hij heeft de neiging overal paniek van te maken en bevestiging te vragen waardoor ik steeds afgeleid word
Ik heb last van een ander gek iets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's irritant!![]()
Wij hebben last van een systeem dat het doet, dan opeens uitvalt en na een tijdje spontaan weer werkt. We snappen er geen hout van. Ik begrijp van een collega dat ze Microsoft er bij gaan halen, omdat we er gewoon niet uitkomen.
snelheidsinstellingen van je NIC checkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb last van een ander gek iets.
Als ik vanaf de server via WLAN iets kopieer naar mij laptop heb ik een gemiddelde snelheid van 2,34Mb/s., doe ik het via LAN dan is het maar 400Kb/s
Dan zal het het laatste zijn, want de router is 100Mb full duplex net als mijn NIC.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
snelheidsinstellingen van je NIC checken
of je hebt een hub/switch die op 10Mbit werkt ipv 100, of de pairing in je UTP is niet goed
etc etc
Maar staat je NIC ook ingesteld op 100Mbit/Full duplex?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zal het het laatste zijn, want de router is 100Mb full duplex net als mijn NIC.
Jawohlquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar staat je NIC ook ingesteld op 100Mbit/Full duplex?
Denk het haast wel, maar heb geen zin om alles na te meten dus doe het wel draadloos danquote:
levi failquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Levitation het volgende:
Heb ik toch 3 mensen (mezelf incluis) aan het lachen gekregen.Is mijn domheid soms toch nog een kleine zegen voor de mensheid.
Is goed gelukt idd,quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Levitation het volgende:
Heb ik toch 3 mensen (mezelf incluis) aan het lachen gekregen.Is mijn domheid soms toch nog een kleine zegen voor de mensheid.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
21 en 39 moeten nog aangekruist worden
Is dat niet al? Ik ga altijd Bingoen op maandag bij de grote beek.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:03 schreef ArTiC het volgende:
nog ff en dit hele topic speelt zich af op de grote beek
Dan moet je wel erg gek zijn als je daar heen wilt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:03 schreef ArTiC het volgende:
nog ff en dit hele topic speelt zich af op de grote beek
Echt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat niet al? Ik ga altijd Bingoen op maandag bij de grote beek.![]()
ligt in limburgquote:
Nee, Juupske, dat was een geintje naar aanleiding van mijn bingo-kaart-plaatje.quote:
Aha, tja je kunt mij op sommige momenten alles wijs maken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, Juupske, dat was een geintje naar aanleiding van mijn bingo-kaart-plaatje.![]()
jupquote:
ik dacht dat België bekend stond om zijn pedo'squote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:31 schreef r8ality het volgende:
Neen.
Jawel. Bietje druk, maar wel goed.quote:
ik woon in den bosch maar werk in utrecht rot zooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef Inu het volgende:
Stomme NS, gaan ze aan het spoor werken tussen Utrecht en Den Bosch terwijl de A2 ook dicht is... Moest via Nijmegen naar EindhovenEcht, communiceer ff voordat je alles dicht gooit naar het zuiden...
En je hebt een smiley-fetish?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef gtalikker het volgende:
[..]
ik woon in den bosch maar werk in utrecht rot zooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pfff, waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel. Bietje druk, maar wel goed.![]()
Badkamer is nu helemaal kaal gehakt.Vandaag komen -als het goed is- de muurtegels, morgen de douche drain en ergens volgende week het bad.
Komende tijd moeten we:
En dat is alleen nog de badkamer.
haai moppie, alles ok?quote:
17 december moeten we uit ons oude huis, dus ik denk het weekend er voor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
pfff, waar je zin in hebt
Wanneer is de geplande inhuisdatum?
omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
17 december moeten we uit ons oude huis, dus ik denk het weekend er voor.
gezelligquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef FUFR het volgende:
ik was gisteren lekker vrij!![]()
Was ook wel nodig, ging zondagochtend om 07:30 uur nieuwe tijd naar bedje toe.
We begonnen op een verjaardag bij vrienden die rond 3 uur snachts naar mijn huisje werd verhuisd
muziekjes, dansen
Klopt. Denk ook niet dat we tzt een werkende badkamer hebben.quote:
weet niet, sinds vrijdag niet geweestquote:
inderdaad, alleen jammer dat er een man of 10 ziek was, het heerst weer schijnbaar.quote:
Allemaal in de avonduren en weekends.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef -moppie- het volgende:
Ben je ook nog een keer een weekje vrij ofzo Levi of moet dit allemaal in de avonduren gebeuren?
Zaterdag erwtensoep gemaakt voor vrienden die kwamen eten. Zijn tot een uurtje of 02.30 blijven plakken, kwam ondertussen ook nog een andere vriend langs. Gezellig biertjes, wijntjes en fles champagne opgedronken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, alleen jammer dat er een man of 10 ziek was, het heerst weer schijnbaar.
Jullie nog iets tofs gedaan?
feliquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef r8ality het volgende:
Ik heb een backup-job aangezet. En een loginscript-dingetje gevonden.
Das heavy! Zijn ze ook een beetje handig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Allemaal in de avonduren en weekends.
Maar, mijn schoonouders zijn regelmatig overdag aan het klussen. Zij hebben echt al super veel gedaan.
Ben pas met kerst een weekje vrij. Dan zullen we ook wel veel gaan klussen. 't Komende jaar zullen we nog wel al onze vrijetijd hieraan kwijt zijn.
ah, goed bezig geweest lees ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zaterdag erwtensoep gemaakt voor vrienden die kwamen eten. Zijn tot een uurtje of 02.30 blijven plakken, kwam ondertussen ook nog een andere vriend langs. Gezellig biertjes, wijntjes en fles champagne opgedronken.
Zondagochtend voelde ik me iets minder, maar een ibuprofennetje heeft prima zijn werk gedaan.
Toen kwam er weer een vriend lang, broer van Colt ook nog en voor de rest lekker geluierd.
Dan doe ik het rustig, fles Moët (-1.5 glas) en een fles Rosequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, goed bezig geweest lees ik![]()
Ik heb J. ook nog een fles Moët soldaat zien maken en nog een fles wijn en nog een...
Misschien had je een slechte dagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan doe ik het rustig, fles Moët (-1.5 glas) en een fles Rose
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef FUFR het volgende:
Project MrsFUFR: Haalt vandaag een groot deel van de voortuin weg met onze klusser.![]()
wij hebben een klusnegerquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das heavy! Zijn ze ook een beetje handig?
Mja, moeten we nog steeds doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wanneer komt Sam een keer poesjes kijken?
laat maar weten wanneer jullie kunnen, wij hebben nog geen plannen voor t weekend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mja, moeten we nog steeds doen
wij komen deze week nog wel ff bij je poesjes kijken, misschien dat het za of zo wordt maar misschien eerder naar gelang drukte. Ken de agenda eigenlijk niet.
zallik je straks bellen?![]()
![]()
okidokiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer jullie kunnen, wij hebben nog geen plannen voor t weekend.
Hmmm. nooit meer naartoe gaan en andere dokter/ziekenhuis zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
Waa, druk! Nu is het gelukkig weer voorbij
Ik moest gistermiddag naar het ziekenhuis om te testen op Ehler-Danlos syndroom (ivm hypermobiliteit), kreeg ik echt de engste dokter ooit. Hij zei; kleed je maar uit, maar je onderbroekje en behaatje mag je aanhouden *bibber
Verder vond die man dat ik mn polsen maar moest intapen als ze pijn dedenEn toen ik zei dat ik dan dus de rest van mn leven aan zo'n verband vast zou zitten, omdat mn polsen dan dus nooit sterk genoeg worden om het zelf op te vangen was zijn reactie dat je vanzelf stijver wordt als je ouder wordt... Ik ga maar even een goede fysio zoeken die me geen rare adviezen geeft
Oh, en feb, ik wil je best antwoorden, maar volgens mij ben je al weg of niet?
Nee studentenritme he, dus we gaan zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
Ik moest gistermiddag naar het ziekenhuis om te testen op Ehler-Danlos syndroom (ivm hypermobiliteit), kreeg ik echt de engste dokter ooit. Hij zei; kleed je maar uit, maar je onderbroekje en behaatje mag je aanhouden *bibber
Verder vond die man dat ik mn polsen maar moest intapen als ze pijn dedenEn toen ik zei dat ik dan dus de rest van mn leven aan zo'n verband vast zou zitten, omdat mn polsen dan dus nooit sterk genoeg worden om het zelf op te vangen was zijn reactie dat je vanzelf stijver wordt als je ouder wordt... Ik ga maar even een goede fysio zoeken die me geen rare adviezen geeft
Oh, en feb, ik wil je best antwoorden, maar volgens mij ben je al weg of niet?
Wat ik al zei, je moet gewoon wat meer gaan sporten of van die oefeningetjes doen zodat je spieren het op kunnen vangen. Of zijn je pezen te lang?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
-knip verhaal
dat vragen dokters toch wel vaker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
Laat je wel even weten of je iets leuks hebt gevonden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef febster het volgende:
[..]
Nee studentenritme he, dus we gaan zo. Maar erg bedankt iig
.
Nee, hij moest alles nakijken idd, maar als je het verkleint klinkt het al snel zo dubieusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat vragen dokters toch wel vaker?
alhoewel...als het om je polsen ging... +1 voor de dokter
je bent ook raar met je gewrichtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moest alles nakijken idd, maar als je het verkleint klinkt het al snel zo dubieus
je deed voor hoe ver je je vingers kan buigen en dat je de andere kant op kan draaien bij je elleboogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?Kan ik me iets niet herinneren van zaterdag ofzo?
Oohquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je deed voor hoe ver je je vingers kan buigen en dat je de andere kant op kan draaien bij je elleboog
Ik had ook andere dingen kunnen zeggen en dat had je dan geloofdquote:
Grote kans jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had ook andere dingen kunnen zeggen en dat had je dan geloofd
dansend bier drinken is moeilijkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Grote kans jaEn ik was niet eens dronken ofzo
Je moet ook niet zittend bier drinken, dat moet dansend gebeuren
Maar wel leukquote:
Je hebt tocg geen kiezelveld met een urn he?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:07 schreef FUFR het volgende:
zo, onze voortuin is weer begaanbaar, bosjes
Nee hoor, zie hier:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt tocg geen kiezelveld met een urn he?
ik wil eigenlijk nieuwe steentjes of extra steentjes erin. maar vrouw is not sure yet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
En wat ga je er nu mee doen?
neeeeee, geen steentjes doen, doe maar skonne plantjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nieuwe steentjes of extra steentjes erin. maar vrouw is not sure yet.
Echt je moest es weten wat er allemaal uit is gehaald
[ afbeelding ]
Mee eens, anders wordt het zo'n graftuin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee, geen steentjes doen, doe maar skonne plantjes
*Tuinruimers inschakelt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef FUFR het volgende:
niks dr van
er komt niets meer bij.
Ik heb gesproken.
wat is burgerlijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar dan wordt het zo'n burgerlijk pauperige voortuin FRUF
en die Chryslert moest ook lpg hebben? Of heb je lpg in haar benzine tank lopen douwen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef r8ality het volgende:
Ik heb overigens een goede daad verricht vandaag. Een invalide mevrouw haar Chryslert vol met LPG gestopt
.
Ik was er op aan het wachtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
en die Chryslert moest ook lpg hebben? Of heb je lpg in haar benzine tank lopen douwen?
Waar zat bij die vrouw de koppeling voor de gasnippel'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef r8ality het volgende:
Ik heb overigens een goede daad verricht vandaag. Een invalide mevrouw haar Chryslert vol met LPG gestopt
.
2e goede daad in 1 week, het moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef r8ality het volgende:
.
Ook geen bankje erin, of een skon tuinkabouter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef FUFR het volgende:
niks dr van
er komt niets meer bij.
Ik heb gesproken.
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef r8ality het volgende:. Ik vond het al zo vreemd. Hoezo mochten Eindhovense winkels ineens op zondag open? Maar een verhelderend A4-tje bij de C1000 maakte net duidelijk dat de vergunning echt niet afgegeven is. Het kost ze 25.000 euro per keer boete als ze toch opengaan, dus dat hebben ze maar even laten varen
.
Nee, die hebben er wel een vergunning voor gekregenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:46 schreef r8ality het volgende:
Die zitten wel binnen de stadsring... Zo, 9 uur in coma helpt goed tegen koorts/verkoudheid.
Ok, de eerste tien in volgorde van aanvragen dus. Lekker eerlijk voor de anderenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, die hebben er wel een vergunning voor gekregen.
Het is namelijk een experiment van gemeente Eindhoven waarvoor ze per inschrijving 10 vergunningen verleend hebben aan supermarkten.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)toch-zondag-open.ece
Mja, ik hou gewoon van plantjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat is burgerlijk?
De meeste mensen die die woordje gebruiken zijn het vaal zelf ook of maken op zn minst tegelscherfkunst
ik wil geeneens een voortuin, ik wil daar een aanbouw
Gelukkig ben ik nagenoeg onvindbaar door een professioneel zwemmende naamgenootquote:Heb jij provocerende foto's op internet staan?
Dat kan een reden zijn waarom je afvalt in de sollicitatieprocedure. Uit een onderzoek van careerbuilder.com blijkt dat maar liefst 41% van de werkgevers standaard sollicitanten screent via Google, Yahoo!, Facebook en LinkedIn. Redenen waarom kandidaten afvielen zijn: provocerende foto’s of informatie (53 %) en gegevens over drank- en druggebruik (44 %) op een online profiel. Tijd om nog eens een blik te werpen op je gegevens op internet. Vergeet hierbij ook zeker je Hyves niet!
Johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nagenoeg onvindbaar door een professioneel zwemmende naamgenoot
Ik heb idd ook alles geheim staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh
Ik heb alles een hele tijd geleden verwijderd, toen ik weer aan het solliciteren ging, en m'n hyves is afgeschermd. Mij pakken ze niet
En was je op tijd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef ArTiC het volgende:
50km omgereden om toch nog op tijd op mijn afspraak te zijn...wegwerkers aan de A2 die niet doorwerken
Zag het bij RTL Nieuws inderdaad vanmorgen om 7.45quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef ArTiC het volgende:
50km omgereden om toch nog op tijd op mijn afspraak te zijn...wegwerkers aan de A2 die niet doorwerken
klokslagquote:
7.45...toen draaide ik bij Wageningen de A12 ri Utrecht op.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zag het bij RTL Nieuws inderdaad vanmorgen om 7.45.
's Morgens over de A2 moeten.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ook geen bankje erin, of een skon tuinkabouter?
Helemaal niet dus, dat schijnt echt een no go te zijn, belachelijk! we hebben iets van 40m2 voortuinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik hou gewoon van plantjesBestratings en gras zijn zo... kindvriendelijk ...
Aan de voorkant uitbouwen, daar zal je niet makkelijk een vergunning voor krijgen wel?
Toen racede ik naar beneden omdat mn wekker niet was afgegaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
7.45...toen draaide ik bij Wageningen de A12 ri Utrecht op.
of je hebt de wekker met je sleepy head uitgedrukt...dat heb ik nogal eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Toen racede ik naar beneden omdat mn wekker niet was afgegaan
Helemaal niets? Vaak mag je bijvoorbeeld 1.5 meter uitbouwen to ongeveer de helft van de breedte van het pand.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helemaal niet dus, dat schijnt echt een no go te zijn, belachelijk! we hebben iets van 40m2 voortuin
Schijnt al een keer nagevraagd te zijn door iemand in de straatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Helemaal niets? Vaak mag je bijvoorbeeld 1.5 meter uitbouwen to ongeveer de helft van de breedte van het pand.
Belachelijk!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
Schijnt al een keer nagevraagd te zijn door iemand in de straat
Gewoon je achtertuin volbouwselen en een schutting om je voortuinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
Helemaal niet dus, dat schijnt echt een no go te zijn, belachelijk! we hebben iets van 40m2 voortuin
kewl planquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon je achtertuin volbouwselen en een schutting om je voortuin
Dan gaat ie na 10 minuten gelukkig weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je hebt de wekker met je sleepy head uitgedrukt...dat heb ik nogal eens
* ArTiC zet 2 wekkers
BB trouwens ook vanmorgen... dat werd ook een trein laterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je hebt de wekker met je sleepy head uitgedrukt...dat heb ik nogal eens
Willik wel lerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef FUFR het volgende:
ik zoek een netwerk man met kennis van Cisco ASA 5540, anyone?
Neej, je moet het kennuh, dan ben je 3 maanden onder de pannen in Limburg.quote:
Same here... Met 8 uur slaap ben ik echt een zombie, 9 uur komt het zombie-en pas 's middagsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:46 schreef r8ality het volgende:
Ik moet echt om 22.00 gaan slapen wil ik om 7.00 fatsoenlijk uit bed komen. En m'n laptop beneden laten.
Klinkt bekend!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Same here... Met 8 uur slaap met ik echt een zombie, 9 uur komt het zombie-en pas 's middags
das niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef r8ality het volgende:
Das flauw. Tegenwoordig heeft Cisco al z'n ISA-achtige config tool voor die switches. Vruuger moest je nog uberleet telnet commando's invoeren
.
Dat kan ik heul goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet meer
men moet ook het een en ander weten van Netwerk desing
Echt niet, 11.00 tot 17.00 graagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een baan van 11.00 tot 19:00.
ik van 11.00 tot 16.00, dan ben ik op mijn best.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef r8ality het volgende:
Ik wil een baan van 11.00 tot 19:00.
Ok, dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt niet, 11.00 tot 17.00 graag
Na 16.00 uur is het echt wachten tot ik naar huis mag
HT verbinding maken en dan met de CLI switches en routers configgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef r8ality het volgende:
Das flauw. Tegenwoordig heeft Cisco al z'n ISA-achtige config tool voor die switches. Vruuger moest je nog uberleet telnet commando's invoeren
.
Tussen 20.00 en 22.00 ben ik ook wel weer wakkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, dat dus.
Ik ben geen ochtendmens, geen avondmens, maar een middagmens.![]()
Da's makkelijk, dan moet je gewoon in de horeca gaan werken.quote:
Ik kan wel iemand inplannen misschienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef FUFR het volgende:
ik zoek een netwerk man met kennis van Cisco ASA 5540, anyone?
Ja, maar na 22.00 gaat bij mij heel snel het lichtje uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Tussen 20.00 en 22.00 ben ik ook wel weer wakker
Wat is je hobby? "Slapen"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar na 22.00 gaat bij mij heel snel het lichtje uit.
Doordeweeks drink ik sowieso geen alcohol, dan kom ik echt mn bed niet uit 's ochtends... En ik merk ook dat ik veel te veel drink de laatste tijd, dus misschien ook wat minderen in het weekendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind vroeg beginnen niet zo erg, zolang het maar licht is. Als ik moet opstaan in het donker kom ik echt niet op gang. Lang doorwerken is ook geen probleem, als ik maar bezig ben.
Nou moet ik wel zeggen dat ik ernstig verbraafd ben de laatste tijd, geen alcohol, 23:00 naar bed, daardoor wordt je ritme echt anders
Paar liter?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef ArTiC het volgende:
ik heb gisteravond nog een paar liter bier gedronken
[Juup]quote:
Ja, jij kan dat zelfs op de achterbank van een Volvo met gare schokbrekers. Terwijl we met 100+ over de autobaan jakkeren met wat bochten erin die je eigenlijk niet met 100 kan nemenquote:
Dat denkt iedereen, maar van 1 avond in de week zuipen word je niet dik, dus als je dat achterwege laat wor je ook niet slankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef -moppie- het volgende:
Hallo allemaal!
Goed SQ, dan zul je toch ook afgevallen zijn of niet?!
Mensen die heul veul sterke drank zuipen dagelijks zijn vaak wel erg slankquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen, maar van 1 avond in de week zuipen word je niet dik, dus als je dat achterwege laat wor je ook niet slank
*kuch Febster *kuchquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die heul veul sterke drank zuipen dagelijks zijn vaak wel erg slank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |