Weet niet welk merk je gebruikt, maar het gaat mij om die van Gilette, wat een hel..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:59 schreef Bomil het volgende:
huh ik heb hier een pakje scheermesjes en ik heb geen probleem over de verpakking
Cursus nederlands?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:58 schreef o.us het volgende:
Ze willen het terugbrengen als het een teringproduct is je onmogelijk maken.
Ja, heb je wat aan als je vlak voor het douchen een nieuw mesje wilt gebruiken. Eerst een schaar zoeken, dan knippen, shit eruit halen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef powerflux het volgende:
gewoon de randen van de verpakking afknippen. secondenwerk en supermakkelijk.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:56 schreef jagga het volgende:
TS is een pauper want hij koopt vandie wegwerp ingesealde krengen
koop gewoon Gilette, op knopje douwen en jemesje springt eraf, houder in een nieuw mesje steken en hoppa! klaar is kees
prutser
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
De verpakking is zo ontworpen dat kleine kindjes zonder baardgroei ze nog niet kunnen open maken! TS krijgt vast ook niet de dop van een fles chloor!
Zo is het iets beter te begrijpenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:58 schreef o.us het volgende:
Ze willen het "terugbrengen als het een teringproduct is" onmogelijk maken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:56 schreef jagga het volgende:
TS is een pauper want hij koopt vandie wegwerp ingesealde krengen
koop gewoon Gilette, op knopje douwen en jemesje springt eraf, houder in een nieuw mesje steken en hoppa! klaar is kees
prutser
jagga is zelf pauper met zijn wegwerpmesjes en doet alsof hij gillette gebruikt met de informatie die hij van commercials weetquote:
Danku.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zo is het iets beter te begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |