Pics or it didnt happen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef Elmostyle het volgende:
Gisterenavond uitgeweest, enorm gezellig en we gingen rond 4 uur naar huis toe.
Op een gegeven moment komen er 2 knuffelmarokkanen op ons(Ik was met een vriend) af met een mes, nu in mijn arm 2 sneden. Vervolgens jatten ze m'n GSM en zijn portemonnee en GSM en sprinten keihard weg.
Klacht: Knuffelmarokkanen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:08 schreef pindaplukker het volgende:
Vieze liegenaar !!!![]()
![]()
![]()
Kijk zijn nickname dan, Emostyle![]()
TS is een emo die in zijn armen snijdt
Omdat het wereldwijde afspraken zijn, minder vanwege techniekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Impulsief het volgende:
Waarom zou je de telefoon die je in je broekzak hebt in godsnaam een heel systeem willen noemen? Waarom noemen mensen hun mobiele telefoons GSM? Bah.
Noem jij je telefoon GSM of gewoon telefoon net als iedere andere normale nederlander?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:28 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Omdat het wereldwijde afspraken zijn, minder vanwege techniek
muhahahahaquote:
ik noem em Iphonequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:31 schreef Impulsief het volgende:
[..]
Noem jij je telefoon GSM of gewoon telefoon net als iedere andere normale nederlander?
Gast, heb jij geen hand ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Net naar ziekenhuis geweest om te laten ontsmetten + tetanus prik gaan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |