Je kent het wel, het is vrijdagavond, half 2, lekker bijkomen van afgelopen week dus je luistert een muziekje op een mooi volume. Je trekt een bierje open, je leest een beetje op internet. Ach, je kent het wel. Maar dan ineens hoor je het, een geluid wat je nie directt thuis kunt brengen. Het hoort duidelijk niet bij de muziek, want het is erg uit de maat en de buizen van je verwarming zijn het ook niet, die maken meer een "krrrgg krggg" geluid. Je kijkt even snel naar buiten en merkt dat het ook geen sneeuw, regen of hagel is. Het moet duidelijk iets anders zijn. Je let wat meer op het geluid dan op je muziek. Je kruigt door dat het uit de muur komt. Je denk aan een l;opgeest, dat is het niet. Wat is het?
Nou ik zal je zeggen wat het is. Het zijn je buren die het niet eens zijn met je muziekkeuze!! Nare mensen zijn het toch. Als ze nou in de maat tegen de muur beukten had ik er geen last van maar dit is gewoon asociaal!Ik laat liever een giraffe met zijn rechtervoorpoot op mijn linkerbal staan dan dat ik dat achterlijke uit de maat beukende gedreun tegen de muur moet aanhoren. Ik snijd liever mijn scrotum eraf met een roestig zakmes dan dat a-muzikale gedreun van mijn buren.
Wat een kutvolk is het.
Besef
Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.