Oh, nou heb jij het ook al uitgelegd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Er had iemand gesmst 'steun Frank', en toen gingen ze hem bellen. Hing hij een verhaal op dat hij genoeg had van al die spotjes voor goede doelen. Want meneer had z'n belastingpapieren niet goed ingevuld en moest nog even 1500 euro betalen. Dus hij hoopte stiekem dat er iemand hem wilde helpen. Toen dolden Timur en Ramon wat dat ze Serious Request in het teken van Frank zouden zetten ipv malaria, en die gast vond het nog prima ookHij had ik december toch niks te doen, werkloos dus waarschijnlijk..
Vervolgens ging er een moraalridder bellen dat ze het niet vond kunnen zoals Timur en Ramon met hem omgingen
Wel Ke$ha hé.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA dit vind ik een bijzonder geinige plaat![]()
Kesha - Tik Tok
ook een hit in Martiniplaza. Ding zal vanavond ook wel weer te horen zijn.
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef borisz het volgende:
Economie een goede boost gegeven. Twee nieuwe broeken, twee nieuwe vesten, nieuwe schoenen, nieuwe handschoenen, zes speciale bockbiertjes
. Enige wat ik niet gevonden heb is een nieuwe winterjas.
Heeej Brennel !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:15 schreef Brennel het volgende:
Goe... *kijkt naar buiten* ... natte middag allemaalMika zet gelijk maar Rain in
![]()
Zo te lezen heb ik heel wat gemist bij Timur vanmiddag.
Hier is het af en toe droog geweest, maar sinds een uurtje of 1 is het constant aan het regenen, en nu motregen. Fris, grauw en natquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeej Brennel !. Hier is het nog droog (eigenlijk de hele dag al), maar het is wel dicht aan het trekken..
Bizar! dan is het dus echt plaatselijk, maar volgens mij begint het hier ook wat te motregenen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier is het af en toe droog geweest, maar sinds een uurtje of 1 is het constant aan het regenen, en nu motregen. Fris, grauw en nat![]()
Maar deze plaat maakt een hele hoop goed![]()
Ah, zal een mooi lijstje zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:03 schreef borisz het volgende:
Rock 500 op Arrow, de komende dagen ga ik Arrow luisteren denk ik.
431 Green Day When I Come Aroundquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, zal een mooi lijstje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |