Ik luister ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
Cascada !, stiekem best wel een geinig liedje
Ben ik nou echt de enige luisteraar??
ah, gelukkigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik luister ook![]()
Nu naar... Let Love Roel
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik luister ook![]()
Nu naar... Let Love Roel
Daar istie weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Temper Trap.![]()
![]()
Zo onwijs fijn liedjequote:
Maar wel al een paar keer met elkaar in bed gelegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:51 schreef -Hans- het volgende:
Mike is 10 jaar ouder, dus..... Afgewezen!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:52 schreef Againzender het volgende:
Maar wel al een paar keer met elkaar in bed gelegen
Nou dat dusquote:
zoiets kwam ook bij mij opquote:
quote:
Er had iemand gesmst 'steun Frank', en toen gingen ze hem bellen. Hing hij een verhaal op dat hij genoeg had van al die spotjes voor goede doelen. Want meneer had z'n belastingpapieren niet goed ingevuld en moest nog even 1500 euro betalen. Dus hij hoopte stiekem dat er iemand hem wilde helpen. Toen dolden Timur en Ramon wat dat ze Serious Request in het teken van Frank zouden zetten ipv malaria, en die gast vond het nog prima ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat gebeurde er met Timur en een luisteraar![]()
Ene Frank met belasting problemen belde naar Timur, dat hij die spotjes van het rode kruis op tv wel vervelend vindt, omdat al die arme malaria mensjes geld daarvan krijgen, en hij met zijn belasting problemen niet. Toen ging het later over Serious Request enzo, en toen zij Timur: Wat nou als we het thema van SR dit jaar gewoon veranderen naar Frank i.p.v Malaria, want ja al die mensen met malaria krijgen altijd maar geld enzo en jij met je belasting problemen niet. En dat vond Frank wel een goed idee, maar toen kwam hij er wel zelf op dat er dit jaar dan misschien wel veel minder geld zou worden opgehaald als hij het thema zou zijn. Maar ja, Ramon de stagiair belde al naar de malaria mensen, of hij misschien de hoofd man aan de telefoon mocht hebben, oh, die was ook al overleden aan malaria? Oh, jammer of ze dan maar wilden door geven dat SR malaria dit jaar niet door ging. En later belde een of ander meisje dat ze het echt niet vond kunnen dat ze die Frank "in de zeik namen"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:48 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat gebeurde er met Timur en een luisteraar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |