Tuurlijk staat de radio aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mogen jullie radio aan hebben ?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]! Dat kan sneller
.
Ook dat heb ik wel es geiler gezegd ja.
Zaterdag misschien in Antwerpen, zondag kan ik wel volledig luisteren en kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Moet helaas werken![]()
kga het grootste gedeelte dus missen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Brennel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik kan 't wel hebben... Denk ik.
Radio op het werk gaat het niet worden het volgende decennium.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tuurlijk staat de radio aan![]()
maar als ik werk hoor ik 80% niet van wat er gebeurt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:38 schreef Brennel het volgende:
[..]Wat versta je onder foul language?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice try.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat versta je onder foul language?
Valt me nog mee dat Giel zijn ego niet groot genoeg is dat hij naar Radio 538 ofzoiets is verhuisd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef Brennel het volgende:
Goed... muziek.
Hoewel, muziek? Shut up Giel en wie dan ook
Door die ego heb ik al twee weken Ekdom In De Nacht moeten missen.quote:
Dat valt te leren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met 1 hand kan hij blijkbaar niet zo goed typen
Trustenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef Brennel het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Slapen ja. In een groot, koud, leeg bed.![]()
Slaap lekker![]()
Hmja, hier ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef Brennel het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Slapen ja. In een groot, koud, leeg bed.![]()
Trusten!quote:Slaap lekker![]()
* Brennel kruipt stiekem naast Roelquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel kruipt stiekem naast Roel![]()
!
Dus toch nog!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel kruipt stiekem naast Roel![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |