abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:47:27 #1
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005540
Het gaat er bij mij nog altijd niet in. Ik snap dat mensen een relatie willen, dat is logisch want een liefje is heel fijn. Maar ik ben van mening dat een relatie moet ontstaan uit en spontaan iets.

Zoals je iemand bijvoorbeeld in de kroeg leert kennen, via werk of een andere omgeving. Maar niet zo geforceerd als via internet. Het echt zoeken naar je partner alsof het een voorwerp is wat je bij bol.com besteld. ZO plat en geen leuke manier om een partner te vinden.

Ik ben toch is gaan kijken uit nieuwsgierigheid. Puur om te weten wat voor mensen zich daar mee bezig houden. Ik heb een account aangemaakt met als beschrijving over mij zelf dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen ( )

Die eisen!

Iedereen is spontaan, vrolijk, avontuurlijk enzovoort . En dan die wensenlijst van hoe hun perfecte partner moet zijn. Echt. Wat willen ze. wederom alsof het een voorwerp is. Echt afschuwelijk gewoon, .

En dan nog het toppunt. Je moet er nog voor betalen ook.

Pure handel in geforceerde niet romantische liefde voor mensen die geen minpunten accepteren van hun partner.

En daarnaast. Als nou iemand je vraagt van hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik zou me dood schamen denk ik

Klacht: datingsites.

[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 24-10-2009 01:04:23 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74005591
succes gegarandeerd !
Goofisch blijft dus eeuwig single!
JA!
pi_74005600
is dit al gezegd?

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11111¡¡

en true

een beetje man hosselt zijn chicks op hyves of sugababes.
Feyenoord Rotterdam
pi_74005608
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Rensjebree het volgende:
succes gegarandeerd !
Goofisch blijft dus eeuwig singel!
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:51:34 #5
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005650
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef o.us het volgende:

[..]

Maar ik heb een vriendin dus nee.. En was dat niet zo zou ik er geen moeite mee hebben een meisje te vinden, en dan niet via de interwebs
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_74005727
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.

Een beetje mooi mens wordt dan overspoeld met reacties
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_74005765
En dat verkondig je dan op een site die reeds meerdere relaties, huwelijken en kinderen heeft opgeleverd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_74005783
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:
Goofisch, als je nou een kijkt wat voor rotte koppen er op staan, tsja.. soort zoekt soort.

Een beetje man haalt een wijf uit Brazilië..
JA!
pi_74005790
Trefwoorden.Spontaan, Lekker eten, Reizen, Spiritueel, Strandwandelingen, Goed glas wijn, Goede gesprekken, Barcelona, Jazz, enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele, creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
When it comes to survival..
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:56:43 #10
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005795
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Sjibble het volgende:

Mja, Nu heb ik even zitten kijken maar er zitten "soms" wel mooie meisjes tussen.

Maar als ik dan lees wat ze verwachten dan willen ze allemaal een man die hoogstwaarschijnlijk niet bestaat.

Maar idd, veel mormels erop.
pi_74005812
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoord Spontaan, lekker eten, reizen, spiritueel, strandwandelingen, goed glas wijn, goede gesprekken, Barcelona, Jazz enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
je vergeet puzzelen !
JA!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:58:16 #12
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005843
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden.Spontaan, Lekker eten, Reizen, Spiritueel, Strandwandelingen, Goed glas wijn, Goede gesprekken, Barcelona, Jazz, enz enz.

Echt een wonder dat als die intelligente, originele creatieve levenskunstenaars nog vrij rondlopen! Sla je slag zou ik zo zeggen.
Ofwel, een saaie doos die met 2 hangtieten naar GTST zit te kijken
pi_74005849
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

je vergeet puzzelen !
En ' Geen bartype'
pi_74005858
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
pi_74005872
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
Binnen 30 dagen niet goed geld terug garantie !
JA!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:02:13 #16
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74005959
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef LesStroud het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog?
Hehe,

Na 30 dagen kan je RMA sturen
pi_74006071
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,

Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)

Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
pi_74006096
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef LesStroud het volgende:
Trefwoorden: Rugzak, overgewicht, schulden, enge ex, 10 andere exen die minder eng zijn,
2 ADHD-koters, Issues,

Levensgrote tatoeage met portret van broer die overleden is (hij werd zomaar van dichtbij door iemand op een rijdende scooter met 18 kogels doorzeefd! Ik snap er niks van! Mijn lieve broer dee geen vlieg kwaad!)

Indianen-t-shirt, Kwijlende hond (' als je de mense leert kenne ga je van de diere houwe!' ) 3 hoog achter, SBS-kijker, pitt-bier.
je vergeet puzzelen !
JA!
pi_74006110
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

je vergeet puzzelen !
pi_74006133
Echt puzzelde zijn zo opwindend!
JA!
pi_74006330
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef o.us het volgende:
is dit al gezegd?

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11111¡¡

en true

een beetje man hosselt zijn chicks op hyves of sugababes.
Een man hosselt niet. Een chick komt naar hem.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74006349
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Goofisch het volgende:

[..]

en wat is er mis met GTST
pi_74006504
Wat dan als je valt op 100% Braziliaanse Chickaz... dan is zo een datingsite toch vrij handig lijkt mij
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:36:25 #24
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_74006615
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:22 schreef nicknicknickname het volgende:

[..]

en wat is er mis met GTST
Omdat ik het pauper vindt.
pi_74006624
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 01:36 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Omdat ik het pauper vindt.
Het is niet zo pauper als "ik vind" met dt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')