Het gaat er bij mij nog altijd niet in. Ik snap dat mensen een relatie willen, dat is logisch want een liefje is heel fijn. Maar ik ben van mening dat een relatie moet ontstaan uit en spontaan iets.
Zoals je iemand bijvoorbeeld in de kroeg leert kennen, via werk of een andere omgeving. Maar niet zo geforceerd als via internet. Het echt zoeken naar je partner alsof het een voorwerp is wat je bij bol.com besteld. ZO plat en geen leuke manier om een partner te vinden.
Ik ben toch is gaan kijken uit nieuwsgierigheid. Puur om te weten wat voor mensen zich daar mee bezig houden. Ik heb een account aangemaakt met als beschrijving over mij zelf dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen (

)
Die eisen!
Iedereen is spontaan, vrolijk, avontuurlijk enzovoort . En dan die wensenlijst van hoe hun perfecte partner moet zijn. Echt. Wat willen ze. wederom alsof het een voorwerp is. Echt afschuwelijk gewoon, .
En dan nog het toppunt. Je moet er nog voor betalen ook.
Pure handel in geforceerde niet romantische liefde voor mensen die geen minpunten accepteren van hun partner.
En daarnaast. Als nou iemand je vraagt van hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik zou me dood schamen denk ik
Klacht: datingsites.
[ Bericht 0% gewijzigd door Goofisch op 24-10-2009 01:04:23 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.