RUG-psychologie gaat ook een fixus invoeren. Weet niet of dat wel slim is, omdat daarmee de uitwijk mogelijkheid psychologie voor geneeskunde uitloters wegvalt.quote:
Er zijn veel te veel mensen die dat studeren dus de instroom mag wel wat dichtgeknepen worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef EricT het volgende:
[..]
RUG-psychologie gaat ook een fixus invoeren. Weet niet of dat wel slim is, omdat daarmee de uitwijk mogelijkheid psychologie voor geneeskunde uitloters wegvalt.
Laat ze maar lekker instromen in harde beta vakken zoals scheikunde, natuurkunde of een studie aan een van de TU's.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef EricT het volgende:
[..]
RUG-psychologie gaat ook een fixus invoeren. Weet niet of dat wel slim is, omdat daarmee de uitwijk mogelijkheid psychologie voor geneeskunde uitloters wegvalt.
Jij denkt dat psychologieklanten daar geschikt voor zijn?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:53 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker instromen in harde beta vakken zoals scheikunde, natuurkunde of een studie aan een van de TU's.
Of studenten die niet ingeloot zijn voor geneeskunde?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jij denkt dat psychologieklanten daar geschikt voor zijn?
daarom doen ze het júist denk ik, want anders vallen er steeds na een jaar of wat studenten weg die dan toch ingeloot zijn voor geneeskunde.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef EricT het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar het ontneemt wel de mogelijkheid om psychologie te gaan doen aangezien je niet met 2 numeri fixus (quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:34 schreef Pluizel het volgende:
[..]
daarom doen ze het júist denk ik, want anders vallen er steeds na een jaar of wat studenten weg die dan toch ingeloot zijn voor geneeskunde.
Een saté'tje en twee el-pee's verder: geen SABquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:22 schreef intoxicated het volgende:
SAB-perdeflap! Misschien heb ik er net 1 gevangen![]()
Ik weet niet waar ik nu op moet hopen![]()
![]()
God, wat is dat saai. Enige wat je doet is wat standaard vragen stellen en vervolgens een paar uur schema-tjes en formulieren invullen. Vooral leuk die gezonde patiënten(o nee, zijn cliëntenquote:Op woensdag 4 november 2009 06:53 schreef MaxC het volgende:
Bah, afgelopen 2 jaar bijna nooit voor 8 uur opgestaan maar moet straks meelopen met een verzekeringsarts![]()
Dus
De beste van Nederland zelfsquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef starla het volgende:
goed curriculum, G2010...wat ik ervan zie
Beetje respect hè! Zo verdien ik ook de kost! En mijn verzekeringsarts begreep er ook geen zak van maar ja die man is niet voor niets verzekeringsarts geworden he!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef MaxC het volgende:
[..]
God, wat is dat saai. Enige wat je doet is wat standaard vragen stellen en vervolgens een paar uur schema-tjes en formulieren invullen. Vooral leuk die gezonde patiënten(o nee, zijn cliënten) die een uitkering willen omdat ze de hele dag in bed willen liggen en maar klagen dat artsen haar ziekte niet begrijpen
Maar goed, over het algemeen voeren Maastricht, Groningen en Nijmegen toch wel de lijst aanquote:Op woensdag 4 november 2009 23:04 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat ligt sterk aan welk lijstje je raadpleegt
Preciesquote:Op donderdag 5 november 2009 08:08 schreef June. het volgende:
[..]
Maar goed, over het algemeen voeren Maastricht, Groningen en Nijmegen toch wel de lijst aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |