Dat dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
Yup, in een roze string welteverstaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Smolderbeard het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: Jos was is alpaca?
Gewaagd en sexy.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup, in een roze string welteverstaan.
Ja, ik dacht laat ik "for shits and giggles" de op quoten maar ik kreeg de melding dat mijn bericht leeg was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Niggerwut?De OP is gewoon te groot om te quoten
Oh great, de ene nutcase gaat zich met de andere nutcase bemoeien. Je steekt zelf ook moeite in mensen die het niet waard zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:44 schreef Lauwra het volgende:
je zegt de hele tijd ''moest hem helpen'' ''moest dit voor hem doen''. Nee, je móest niet. Je hebt het gedáán.
Ik snap echt niet waarom je met zo'n weirdo zou rondhangen :| hij is echt niet lekker! Er zijn zoveel mensen die heel gezellig kunnne kletsen, geen seksverslaving hebben, geen vrouw en kinderen thuis waarbij die vreemdgaat.
Ik snap het echt niet :| vind je zijn aandacht zo geweldig? Dat hij jou ondergoed aantrekt? (acteurs worden ook opgemaakt?? Wat een vergelijking!! Dat is hun baan en hun passie, net zoals sommige mensen op kantoor werken enz enz).
Ik denk dat jij vooral op die aandacht geilt, je doet je voor als een soort van beschermengel van weirdo Jos. Je KAN hem niet redden. Ik zou er écht geen moeite in hebben gestoken. Al helemaal niet meer als hij vertelt dat hij eigenlijk een andere naam heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |