Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ook nog veel geld voor betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
TS kan geen Abercrombie & Fitch betalen
wat kom juh pratuhhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ook nog veel geld voor betalen?
Zulk spul ligt ook voor ¤5 in de grabbelbak bij de Zeeman.
Nee nee ik niet weetuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef jenniferzx het volgende:
allo
jij niet wette hoe duro en leuk die kleidung iss??
je moeder.
breezah forum is ergens anders. Kssssssssst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef jenniferzx het volgende:
[..]
wat kom juh pratuhh
hahahah jij dnekt dta je dit bij bristol koopt...
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dat merk gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze er ook nog veel geld voor betalen?
Zulk spul ligt ook voor ¤5 in de grabbelbak bij de Zeeman.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
Hoe loopt TS er zelf bij?
Vind die onderste wel leuk.
Maar dat merk staat er uber groot opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef FixYou het volgende:
Die t-shirts zijn van dikke stof en hebben een perfecte pasvorm. Verder zijn ze in verband met de dollar euro koers ook niet duur wanneer je toch al in the usa bent.
Jij alles wetuh hé waar isse kebab van gemakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef jenniferzx het volgende:
[..]
conjo,
juh wette niks eh?
ik alles weet
Capsizequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef Enchanter het volgende:
Het is iig beter dan al die pauper-Maroc G-Star , Diesel en Replay
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
Hoe loopt TS er zelf bij?
Vind die onderste wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb vorige week deze stylo shirts aangeschaft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je op een kleuter lijken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |