quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef Goofisch het volgende:
Ik zal gewoon een potje te voetballen en ineensbaf, pc valt uit, zet hem aan en allemaal rode strepen en
Ja je hoort geluid en je heb beeld, en plof, doodstil niks meer. Dat noemde ik ff bafquote:
Lezen kreng.quote:
Aha...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja je hoort geluid en je heb beeld, en plof, doodstil niks meer. Dat noemde ik ff baf
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:42 schreef Dibble het volgende:
meeste nVidia kaarten beginnen weer spontaan te werken als je ze bakt. Las er een x op tweakers iets over. Leg'm anders even 10 min in de oven op 200 graden
En het ergste is dat ik hem nieteens naar zijn waarde gebruikte want speel alleen maar voetbal spelletjes die amper wat van je pc vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef SeeNoEvil het volgende:
nul verstand van computers, maar 400 euro voor een videokaart is sowieso al te veel
Dus je maakte een topic omdat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Goofisch het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik hem nieteens naar zijn waarde gebruikte want speel alleen maar voetbal spelletjes die amper wat van je pc vragen
Maar verder kon/kan ik het allemaal betalen dus zoveel vind ik het persoonlijk niet.
Die nieuwe HD5780 ofzo zal het wel worden gok ik.quote:
What the fuck man.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Koop een ATi kaart, gaan nooit stuk.
Wie niet waagt, wie niet wint. Al kan je magnetron er ook kapot van gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
What the fuck man.
Ik ga het niet proberen.
Je moet het niet in de magnetron, maar in de oven doen sjaakquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint. Al kan je magnetron er ook kapot van gaan natuurlijk.
Een nieuwer model kaart?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Drinky het volgende:
Gast, hij gaat niet terug naar Nvidia, hij gaat terug naar de fabrikant, en dat duurt hooguit 2-3 weken ofzo. En meestal vervangen ze 't dan voor een nieuwer model kaart, dus niet zeiken
Als je huidige kaart niet meer word gemaakt is dat meestal het geval jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Een nieuwer model kaart?
Dus ik zou een snellere terug kijken wil je zeggen?
Ik vraag het mij af hoe ze dat zien. of ik een kaart tegen maximaal het aankoop bedrag zou kunnen kiezen of dat ik moet wachten tot deze gerepareerd word.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je huidige kaart niet meer word gemaakt is dat meestal het geval ja
Reparatie lijkt me sowieso stug, ik heb ongeveer een jaar als RMA medewerker gewerkt en dat is nog nooit voorgekomen bij ons. Ze zullen dan meestal een kaart leveren die iets sneller/even snel is dan je huidige kaart IIRCquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af hoe ze dat zien. of ik een kaart tegen maximaal het aankoop bedrag zou kunnen kiezen of dat ik moet wachten tot deze gerepareerd word.
Ik denk het laatste. Want ze moeten wel winst maken. Lijkt mij sterk dat ik even een HD5780 mag nemen van rond de 300 euro nu die ruim veel sneller is als mijn huidige.
Dan zou mijn RMA in mijn voordeel werken en dat lijkt mij onmogelijk.
In mijn geval is het Azerty. Dus ben erg benieuwd wat ik dan zou krijgen. Ik wil er zeker niet op achteruit gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Reparatie lijkt me sowieso stug, ik heb ongeveer een jaar als RMA medewerker gewerkt en dat is nog nooit voorgekomen bij ons. Ze zullen dan meestal een kaart leveren die iets sneller/even snel is dan je huidige kaart IIRC
ik heb toen mijn 6800gt voor een 7300 gt om mogen ruilen voor graaties!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af hoe ze dat zien. of ik een kaart tegen maximaal het aankoop bedrag zou kunnen kiezen of dat ik moet wachten tot deze gerepareerd word.
Ik denk het laatste. Want ze moeten wel winst maken. Lijkt mij sterk dat ik even een HD5780 mag nemen van rond de 300 euro nu die ruim veel sneller is als mijn huidige.
Dan zou mijn RMA in mijn voordeel werken en dat lijkt mij onmogelijk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:39 schreef Goofisch het volgende:
Net heel veel dure uitgaven gedaan waardoor de pot voor andere dure dingen er even niet in zit.
En dan gaan er andere dure dingen kapot![]()
Deze keer is het een videokaart van 411,59 euro (factuur ligt naast mij) die verrot is gegaan.
Ik zal gewoon een potje te voetballen en ineens baf, pc valt uit, zet hem aan en allemaal rode strepen en blokken in mijn beeld. Alles gechecked en het is echt de videokaart.
Kan hem RMA sturen, Echter is het een 9800GX2 die niet meer leverbaar is, Wat er op neerkomt dat die terug naar nvidia moet wat dus maanden gaat duren.
Ding was nog geen anderhalf jaar oud.
paar maanden terug ook al,. Net verhuisd en dus een hoop geld uitgegeven voor de hele bende. Eindelijk alles klaar, Blijkt de droger kapot te zijnKosten, 480 euro, Heb er maar 1 gekocht die het wel minimaal 5 jaar vol kan houden
![]()
Klacht: Vaak dure dingen moeten altijd kapot gaan als het financieel niet uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |