Maar ik snap dus niet hoe je je daarmee kunt vermakenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Hukkie het volgende:
Als je toch dagen genoeg hebt, dan is er toch geen probleem om eens een dagje te nietsnutten? Doe ik ook wel eens, en dat bevalt me prima.
Ach, ik verveel me zelden of nooit, dus het moment dat ik niets te doen heb komt niet. En ook op dit soort dagen vermaak ik me prima. Mss kun je een hobbie nemen of iets doen wat je leuk vind?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet hoe je je daarmee kunt vermaken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
Heerlijk toch, een dagje niksen. Ik snap niet dat mensen dat niet kunnen
Ik slaap dusdanig weinig dat ik dergelijke uren 's nachts al heb. Boekje elzen, tv kijken enzo doe ik dan wel. Overdag wil ik juist naar buiten, actief zijn, met mensen weg gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
Heerlijk toch, een dagje niksen. Ik snap niet dat mensen dat niet kunnen
Hoe oud? Ga naar bobs... >___<quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik slaap dusdanig weinig dat ik dergelijke uren 's nachts al heb. Boekje elzen, tv kijken enzo doe ik dan wel. Overdag wil ik juist naar buiten, actief zijn, met mensen weg gaan.
Hels zijn mijn vrienden grotere workaholics dan ik en waren ze dus vandaag niet beschikbaar
Wat zal jij een hekel aan de herfst hebben danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik slaap dusdanig weinig dat ik dergelijke uren 's nachts al heb. Boekje elzen, tv kijken enzo doe ik dan wel. Overdag wil ik juist naar buiten, actief zijn, met mensen weg gaan.
Hels zijn mijn vrienden grotere workaholics dan ik en waren ze dus vandaag niet beschikbaar
Inderdaad, wees de overtreffende trap zelve! Verras je buurman/vrouw eens met wat lekkers, trakteer je huisdier op een lange wandeling.. tegenwoordig is het hip om met je konijn te wandelen :/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Neroje het volgende:
Jij was toch zo'n keukenprinses? Maak dan gewoon een stel ontzettend moeilijke gerechten voor jezelf
daarom isset toch klaagbaakquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef Palomar het volgende:
Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |