rightquote:U levert een bijdrage aan goede doelen. U kunt een deel of het geheel van de waarde van uw mobiele telefoon doneren aan een goed doel. Daarnaast doneert zonzoo een extra 5% van de waarde van uw mobiele telefoon aan een goed doel! Klik hier voor een overzicht van de goede doelen waarmee wij samenwerken.
als ie niet werkt krijg je er 40% voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Dibble het volgende:
btw moet je telefoon perse werken? Zoja, dan noem ik niet echt recyclen.
telfoontjes weer op marktplaats zetten? een touch hd pro die hun inkopen voor 120e (incl verzenden) doet toch al snel 200e op marktplaats?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef Parzival het volgende:
ik vraag me af wat hun inkomstenbron is..
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.quote:
ik gok eerder, zodra ze de reclame leges moeten betalenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:30 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een paupers. Maar buiten dat, je hoeft niets aan ze te verkopen, ik geef ze max. een half jaar bestaan
Wat is dat voor een onzin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.grabup.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geļnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.grabup.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |