quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef Xiance het volgende:
mijn collega en ik vallen allebei voor dezelfde man
zei.. want ik val op hetero's he!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus dat word een cockfight over wie hem krijgt
Hoezo, "met z'n allen"?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
en best typisch nederlands om met z'n allen erover te vallen
MET ZUN AAALLLLAAAAAALLLLLAAAAALLLEEEEEHHHHH ZINGEN WIJ VAN HARTE GEFELICITEEERRRDDDDDDDDquote:
NL mediaquote:
"Afwijking" heeft een negatieve lading en dat weten de mensen die het gebruiken en het daarna rechtlullen donders goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:20 schreef Peter het volgende:
Afwijking, ja, van de norm die heteroseksualiteit heet, maar ziekte gaat te ver.
Gelukkig hebben de belgen audio-tapes, de waarheid komt wel boven tafel..
De belgen zeggen dat hij 'ziekte' heeft gezegd, dat vind ik ook te ver gaan. Homo's zijn afwijkend van de norm. Dat die uitspraak vaak negatief wordt gebruikt of opgevat is waar, maar of dat voldoende is voor een veroordeling.. not likely.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Afwijking" heeft een negatieve lading en dat weten de mensen die het gebruiken en het daarna rechtlullen donders goed.
jij mag me aanraken.... heb je de zes originele boeken ook gelezen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net weer children of dune gekeken
nee, heb geen enkel van de boeken gelezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:45 schreef PhalanX het volgende:
[..]
jij mag me aanraken.... heb je de zes originele boeken ook gelezen?
touching priviliges... REVOKED!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, heb geen enkel van de boeken gelezen.wel de film gezien
Dag lieverd!quote:
Lager budget en de mensen die er aan werkten hebben theater ervaring... vandaar dat ze heel veel doen met licht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb de eerste miniserie ook gezien, maar die vond ik minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |