Hm. Ben niet echt verbaasdquote:
grijp je kansquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
liefje.. tis de eerste homo ter wereld waar IK voor val!!
JAAAAAAAAAAA das ook zo een schatje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Ben niet echt verbaasd
Je vond Kevin Tarte toch ook leuk?
you'll never knowquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik blijf wel gewoon bij de realiteit
Ook homoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA das ook zo een schatje!
maar als ik Em hoor zingen.. oef!
zou ik dan TOCH ooit nog een mooie man vinden, trouwen en kindertjes krijgen?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
De mijne nam vandaag z'n neefje mee en zei dat het zn zoontje was en hield dat een uur vol
en ik zat een uur
ik heb mn nichtje naar bed gebracht en een heel leesboekje van 20 pagina's uitgelezen!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
De mijne nam vandaag z'n neefje mee en zei dat het zn zoontje was en hield dat een uur vol
en ik zat een uur
TJAKAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
Emile Ratelband is toch een fijne man. Ik ben toch zo blij dat hij op de wereld is
Juist...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
Emile Ratelband is toch een fijne man. Ik ben toch zo blij dat hij op de wereld is
Kijk maar eens naar P&W. Wat een fijne man, een fijne meneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
jejej ja hij ook, letterlijk iemand zich bijna dood zien lachenquote:
awwwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejej ja hij ook, letterlijk iemand zich bijna dood zien lachen
en dat joch lachte me vierkant uit, 5 jaar
omdat marokkanen in de buiten categorie vallenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ik snap het niet, hij roept dat ie homoseksuadinges een ziekte vind
en ze gaan hem alweer aanklagen wegens discriminatie
maar over marokaantjes...mag je wel alles roepn onder het mom van vrijheid van meningsuiting
apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |