Het is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens m'n bed in... TV nog even aan, en dan plat![]()
Je typtquote:
ze hebben wel een paar leuke nummersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Was er hier niet iemand 'fan' van de corrs ooit?
Ow ge-wel-digquote:
I hate themquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze hebben wel een paar leuke nummers
Vind dan ook niet alle nummer leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I hate themDacht dat ik iemand wat had zien posten van ze een keer
n e hoe... een van die trutjes...moet schijnbaar gepromoot worden omdat ze met een cdtje komt
en hebben ze haar maar neer geplemt op een van mn favorite nummers en ik vind het niet leuk jajaj
vreselijk wijf stem van niks
hele nr verkloot
Heb ik net op DVD gekochtquote:
quote:
Ik keek hem elk jaar in het vliegtuig, maar Icelandair had hem niet. Dus. En ik wilde hem per se in Nederland kopen vanwege de dubbele soundtrack.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vind et echt een van de betere
ieder met grappige kleine beestjes, zoals the squirl van iceage
sommigen andere pixars mis ik iets
die ene met die hond...Bolt? die hamster jajajaja
maar dan kan je hem dus net in de VS kijken of hebben jullie een regio vrije dvd-spelerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik keek hem elk jaar in het vliegtuig, maar Icelandair had hem niet. Dus. En ik wilde hem per se in Nederland kopen vanwege de dubbele soundtrack.
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan kan je hem dus net in de VS kijken of hebben jullie een regio vrije dvd-speler
ik niet, maar ik kijk dan ook via mn 360quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ieder zichzelf respecterende wereldburger heeft een regio vrije dvd speler yuri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |