Ik vond 'm ook heel tof. Enquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me ook een leuke film!
Zolang ie dan maar niet door het beeld heenloopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja op bewegend beeld is ie leuker.
Maar het zijn er wel minderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef wonderer het volgende:
Vind ook dat reclameblokken in Nederland veel langer duren dan in Amerika
Zit jij al in de bus soms?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ie dan maar niet door het beeld heenloopt.
Ik heb altijd naar die tent willen gaan, puur om te zien wat het nou is... Het is toch errrg fout of niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
En 's avonds natuurlijk naar de Cockring
Ik ook, maar ik denk niet dat ze me binnenlaten. Nog nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb altijd naar die tent willen gaan, puur om te zien wat het nou is... Het is toch errrg fout of niet?
Up lijkt me heel erg tof.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef MisterO het volgende:
Naar Up? Daar ben ik nog wel naar benieuwd..
Een vriend heeft me een keer mee gevraagd, maar die zei ook al dat ik me daar toch niet thuis zou voelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb altijd naar die tent willen gaan, puur om te zien wat het nou is... Het is toch errrg fout of niet?
Moet je eigenlijk betalen om naar binnen te mogen? Anders kun je toch gewoon een uurtje rondkijken en hem dan weer smeren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een vriend heeft me een keer mee gevraagd, maar die zei ook al dat ik me daar toch niet thuis zou voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |