FOK!forum / Klaagbaak / Huisaansluitingen.nl
Keiichivrijdag 23 oktober 2009 @ 20:59
Wie ooit met het idee gekomen is om alle NUTS bedrijven onder 1 webpagina samen te vatten om wijzigingen aan te kunnen vragen (of nieuwe aansluitingen)

Ik wil gewoon zelf contact met de partijen in kwestie en geen minstens 6 weken wachten tot er iets ondernomen word

Klacht: Automatisering doorgeslagen waarbij het alleen moeilijk word om iets te kunnen regelen
BrandXvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:00
Bij ons kan je ook voor aansluitingen alleen terecht via aansluitingen.nl, alleen wij reageren binnen een week
daReapervrijdag 23 oktober 2009 @ 21:01
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef BrandX het volgende:
Bij ons kan je ook voor aansluitingen alleen terecht via aansluitingen.nl, alleen wij reageren binnen een week
ons = Fok! ?
Keiichivrijdag 23 oktober 2009 @ 21:04
Voor de provincies Noord-Brabant en Limburg kunt u een aanvraag indienen via www.synfra.nl.

KUTKUT GODVWE!@#$!@#$@#$%

Snakeyvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:06
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef daReaper het volgende:

[..]

ons = Fok! ?
Wij sluiten je zo aan. Waaraan dan ook.
BrandXvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:07
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef daReaper het volgende:

[..]

ons = Fok! ?
Nope, 'ons' is www.dunea.nl
BrandXvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:07
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wij sluiten je zo aan. Waaraan dan ook.
Keiichivrijdag 23 oktober 2009 @ 21:10
Ik snap niet waarom het hier dan weer zo lang moet duren. Ik heb nu de grond voor de deur openliggen. Ik wil de AOP van ziggo naar de meterkast hebben (zit nu in de woonkamer).

Ik vrees dat dit enkeltje zelf verplaatsen maar word.
zomaareennaamvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:26
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Keiichi het volgende:


Ik vrees dat dit enkeltje zelf verplaatsen maar word.
je zou ook excel kkunnen proberen - dat wrkt in sommige gevallen echt beter.
Bowlingbalvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:34
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nope, 'ons' is www.dunea.nl
Ja, hoezo mogen die gasten ineens zonder acceptgiro geld van je rekening af trekken? Was dat eerst geen acceptgiro?
BrandXvrijdag 23 oktober 2009 @ 21:42
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, hoezo mogen die gasten ineens zonder acceptgiro geld van je rekening af trekken? Was dat eerst geen acceptgiro?
dan heb je daar toestemming voor gegeven bij je aanvraag.
quote:
Kosten en betaling
Wanneer u waterlevering aanvraagt, bent u administratiekosten verschuldigd. Kijk voor de hoogte van het bedrag in de tarievenregeling.
Is de aanvraag ingediend en verwerkt via internet, dan ontvangt u vijf euro korting op de administratiekosten.
Als u kiest voor betaling via automatische afschrijving, dan weet u zeker dat uw rekening bij toereikend saldo op tijd is betaald. Bovendien bespaart u bij geslaagde afschrijving ook nog eens tot vier euro per jaar op uw waterrekening.
edit: zie ook hier: http://www.dunea.nl/rende(...)13/returnPage/59708/
Mocht er toch wat mis zijn, bel even de klantenservice: 079 - 347 15 15