Ik weet niet of je dit bedoelde, maar ik was bezig met een scriptje die stemmen voor mij telde, als je je stem en username gaf. Het werkt helemaal, behalve nog was details in stemmen tellen. Maar als iedereen meedoet met die ene site, dan is het ook nutteloos om alles dubbel te doen, omdat het best nog moeite kost om alles af te maken/online werkend te krijgen enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...
Ik gok dat niet iedereen op die site meedoet en dat er hier opt forum best veel animo is.. denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit bedoelde, maar ik was bezig met een scriptje die stemmen voor mij telde, als je je stem en username gaf. Het werkt helemaal, behalve nog was details in stemmen tellen. Maar als iedereen meedoet met die ene site, dan is het ook nutteloos om alles dubbel te doen, omdat het best nog moeite kost om alles af te maken/online werkend te krijgen enzo. Dan stemmen ze toch twee keer hetzelfde.
Bij nader inzien lijkt me dat ook veel leuker jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je bezig met een competitie op FOK! zelf? Dat vind ik stukken leuker...
En datquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ik gok dat niet iedereen op die site meedoet en dat er hier opt forum best veel animo is.. denk ik.
Oke, is goed, maar dan weten we dat iig... kunnen we vast nadenken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
Ok, maar het topic komt denk ik pas 1 januari ofzo. Moet nog was andere dingen ook nog doen.
ik ook gisteren, maar zit er nog niet inquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef SMutzskii het volgende:
Wat een vaag filmpje van wie is de mol @ avro... met pieter jan aan het eind. Krijg er wel zin in door dit filmpje.. haha![]()
Nog mensen die mee willen doen met Fok! league van wie is de mol game?
Haha, sorry, had gisteren geen tijd en daarna vergeten. Door aanmelding van Chielus zag ik dat er nog 1 meer was..quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik ook gisteren, maar zit er nog niet in
nu dus wel![]()
![]()
Tegan begint 1 januari ongeveer hier op Fok! met topic, moest nog wat doen...quote:Op woensdag 30 december 2009 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is de prono competitie er al?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef Gaspedaal het volgende:
Ordinaire tvp, had niet gezien dat het alweer bijna zover is!
Oh! LEUKquote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Marissaatje het volgende:
Opvallend trouwens dat het hier nog niet gepost is, maar Wie is de Mol komt eindelijk op DVD!!![]()
Op 16 maart 2010 verschijnt een DVD 3disc-box van seizoen 1!Nu al te reserveren bij allerlei webshops waaronder bol.com!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |