Ja daar heb ik wel eens aan gedacht alleen ik ga er serieus echt heel rustig mee om. Laat ze nooit ergens op vallen of ergens tegen aan slingeren. En toch kapotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er zoveel stuk gaan, denk je dan niet dat het wel eens aan het gebruik kan liggen ipv het produkt zelf?
Bluetooth headset... Dat ziet er meteen zo sneu uit... Doe mij maar niet te veel opvallende oortjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef mug89 het volgende:
TS is gewoon onhandig..
Of koop een knappe telefoon oid en neem er een bluetooth headset bij
En de mijne worden geplet, komen overal tegen aan, flikkeren genoeg, en gooi ik ook wel eens ergens heen als het moet ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef FGdE het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel eens aan gedacht alleen ik ga er serieus echt heel rustig mee om. Laat ze nooit ergens op vallen of ergens tegen aan slingeren. En toch kapot
Eerst goed lezen voordat je domme dingen zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:44 schreef Disavowed het volgende:
Kies anders eens voor kwaliteit en betaal wat meer.
of gebruik gewoon de speakerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:45 schreef FGdE het volgende:
[..]
Bluetooth headset... Dat ziet er meteen zo sneu uit... Doe mij maar niet te veel opvallende oortjes
Als ts Marokkaan is kan dat bestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:47 schreef mug89 het volgende:
[..]
of gebruik gewoon de speaker
denk alleen dat je medemens er niet zo'n plezier van heeft
Dat is TS nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ts Marokkaan is kan dat best
die gaan ook stuk. dat rubber valt gewoon uit elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:45 schreef Anonymousz het volgende:
koop apple oordopjes zijn heel goed
maar kost wel tussen 28 en 30 euro
Hmm ik moet eerlijk zeggen Sinds kort is het rubber(van me oordopjes) uit elkaar gevallen en daarna zijn ze naar kloten gegaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:53 schreef dutchmilan het volgende:
[..]
die gaan ook stuk. dat rubber valt gewoon uit elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |