Neehee! Ik heb het overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het over het origineel, welke iedereen dus al heeft?
't is vrijdag avond hèquote:
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_en_de_Breij__.htmlClaudia de Breij
beste vrouwelijke radio-dj
![]()
![]()
. Dan moet je toch wel ZO doof zijn
.
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwangen überhaupt genomineerd worden. Het sujet komt twee uurtjes per week ff in de studio zitten om als een luie tooi ff plaatjes in te starten en totaal niet grappige opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.
RadioRingen, wie heeft ze nou nodig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Vind ik echt belachelijk. Is er iemand die niet de radio uitzet zodra zij begint? Ik zou 'm aan Sophie geven. Die is serieus met d'r vak bezig (hoe gek 't ook klinkt) en is vooral in Zomerstoring supersterk. Goede interviews en weet de sfeer goed aan te voelen en kan ook leuk uit de hoek komen. Ze presenteert dan wel geen vlot muziekprogramma maar is qua radio maken goed bezig en groeit telkens door.. Volgend jaar dan maar.
En Froukje de Both dan? Als zij weet hoe je een mic open zet dan vind ik het knap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwanger überhaupt genomineerd worden. Het sujet komt twee uurtjes per week ff in de studio zitten om als een luie tooi ff plaatjes in te starten en totaal niet grappige opmerkingen te maken.
Ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En Froukje de Both dan? Als zij weet hoe je een mic open zet dan vind ik het knap.
Met Freakdom en Freakstra!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Freakstra Weekend!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom die wandelende hamsterwanger überhaupt genomineerd worden.
Uit volle borsten mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Briggy het volgende:
* Briggy zingt uit volle borst mee
Sorry buren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Briggy het volgende:
* Briggy zingt uit volle borst mee
Sorry buren
Wat jij wilquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Uit volle borsten mag ik hopen?
quote:TriviaGerard Ekdom en Michiel Veenstra gebruiken in Ekstra Weekend iedere week een Kazoo om met een jazz muziekje mee te blazen.
Van 6 tot 7. Van 18:00 uur vrijdagavond tot 7:00 op den zaterdagochtend welteverstaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Geachte mr. Mutsaers,
Zou u aub de heren Ekdom en Veenstra volledige carte blanche willen geven op de vrijdagavond? Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Marc63
quote:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik ga het godverdomme toegeven. Ik moet vaak lachen om Claudia. Vandaag weer.
Hm, begint die griep toch te heersenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef Cee het volgende:
Bedoel je niet van 6 uur maandagochtend tot 7 uur zondagavond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van 6 tot 7. Van 18:00 uur vrijdagavond tot 7:00 op den zaterdagochtend welteverstaan.
Vind je Sarah Kroos ook leuk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoel je niet van 6 uur maandagochtend tot 7 uur zondagavond?
Of gewoon 24/7 Ekstra Radio?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoel je niet van 6 uur maandagochtend tot 7 uur zondagavond?
De Lama's.quote:
Elke week marathonuitzendingen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van 6 tot 7. Van 18:00 uur vrijdagavond tot 7:00 op den zaterdagochtend welteverstaan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:19 schreef Briggy het volgende:
Kunnen we niet nu alvast de klok een uur terugzetten,
dan hebben we een EkStra uur EkStra Weekend
Gelukkig dat ze bezet is, daar zou ik het niet mee willen doen.quote:
Gisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat het vannacht of morgen uur achteruit ?
Altijd van zaterdag op zondag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is ook pas de eerste keer dat het je overkomt, he.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |