hele toffe filmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best fout ja.
Ah, Die hard 4.0 op tv
Mwah, Beetje vergelijkbaar met die types die altijd bij Jay Leno en David Letterman langskwamen met allerhande wildlife. Best geinig!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, weer een of andere zesderangs sjappie van de straat geplukt
Hmja, maar enige visuele ondersteuning zou dit leuker maken...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, Beetje vergelijkbaar met die types die altijd bij Jay Leno en David Letterman langskwamen met allerhande wildlife. Best geinig!
Ah, extra bandbreedte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef gerbenp het volgende:
't internet zoekt 't maar uit, ik ben hier weg.. Ben die rot router nu al zat, hij buffert alleen maar..
Beter dan die tjappies die denken dat ze grappig zijn (he Ruben v.d. Meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, Beetje vergelijkbaar met die types die altijd bij Jay Leno en David Letterman langskwamen met allerhande wildlife. Best geinig!
't gekke is, vroeger deed 'ie alles nog goed afspelen, nu alleen maar slechter. Dr zijn hier mensen die 't signaal zitten te verprutsen. Dus ik ga maar een N router aanschaffen, kijken of 't helpt.. zoniet dan gaat ik aan de UTP kabelquote:
Die is idd heul ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beter dan die tjappies die denken dat ze grappig zijn (he Ruben v.d. Meer![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |