Die talentenjacht gedoe en de televizierring kijk ik niet en itresseren mij niet. Maar voetbal wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:00 schreef FGdE het volgende:
Tip voor TS, gewoon niet kijken en uiteindelijk de uitslag en de filmpjes op youtube die staan er toch een paar minuten later op
Die was ik vergeten. KUT familie doet gaat "helpen" maar natuurlijk zelf wel ff lekker gaat zitten cashen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:03 schreef Jussle het volgende:
De Frogers helemaal happy![]()
Bouwval gezocht![]()
SOS mijn man is een klusser![]()
Een dubbeltje op zijn kant, met mensen die niet willen bezuinigen omdat maandag frietendag is![]()
![]()
Voetbal en dergelijke op een aparte zender, val mij er niet mee lastig. Reguliere planning wat wijkt voor voetbal, belachelijk gedragquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die talentenjacht gedoe en de televizierring kijk ik niet en itresseren mij niet. Maar voetbal wel.
Voetbal, nederlands elftal en europa leage gewoon op de publieke omroep
Die prijsvraag altijd met interlandsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef Goofisch het volgende:
Die programma,s zoals idols,Xfactor enz...
Is het nou een keer klaar met die meuk? Nu wel genoeg uitgemolken denk ik zo!
Nee ik hoef er niet naar te kijken, Maar alleen die reclame voor dat programma irriteer ik mij al. Doe is creatief en verzin wat nieuws.
En nog iets, Dat reclame maken om stemmen te krijgen voor de televizierring ofzo komt mij ook mijn strot uit
En nog wat, Voetbal op RTL7 of SBS6, En dan vooral die laatste, Reclames door het beeld heen bij voetbal zoals SMS NU en WIN blabla og gerard joling links bovenin.
En in de rust wil ik een goede analyse van de eerste helft wat je ook niet krijgt omdat teveel reclame/belspelletjes.
Klacht: TV
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Lemmiwinks het volgende:
TV is ontworpen door de elite om het volk dom en ongeschoold te houden.
Werp de TV je kamer uit. Voor sletjes heb je toch tegenwoordig internet.
Omdat josje lekker is uiteraardquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Talentenjachten zijn echt de uitgemolken 'hype' van nu.
Alleen K2 zoekt K3 was uiteraard wel tof.
Geen idee, ik kijk het al jaren niet, behalve bepaalde series een enkele keer, en voor de playstation natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef R4ven het volgende:
Waarom kijkt iemand uberhaupt nog tv, buiten voor het ontbijtnieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |