Oeps, I'm beginning to sound like Asmieralda
Groeten Dark
Staan ze nou live in Hilvarenbeek (hetgeen de tegen de landelijke trend in inzakkende huizenprijzen aldaar zou verklaren) of ondertussen alweer ergens anders?
quote:
op 02-29-2000 om 09:38 PM schreef THE BORG het volgende:
De lading is in iedergeval aanwezig.
Een buslading
quote:
op 02-29-2000 om 08:32 PM schreef Brok het volgende:
Zij werd even neergezet als een troela die Bart verleid heeft en vervolgens genadeloos heeft laten vallen. M.a.w. eerst opgeilen en dan lekker puh! oprotten!
Als je goed had gekeken had je dit inderdaad gezien. Esmeralda heeft het vermogen om iedereen met haar wulpse gedrag om de vinger te winden (kijk maar eens goed naar haar stoeipartijen) en de narigheid is dat ze dat heel goed beseft. Zulks kun je maar beter niet tegenkomen als je getrouwd bent, want ik denk dat je huwelijk geen lang leven is beschoren.
quote:
op 02-29-2000 om 08:32 PM schreef Brok het volgende:
Het hoogtepunt was toch wel dat Esmeralda door Aziz, Jop en Seki door het slijk werd gehaald,wat ons inziens nou niet bepaald terecht was. Zij werd even neergezet als een troela die Bart verleid heeft en vervolgens genadeloos heeft laten vallen. M.a.w. eerst opgeilen en dan lekker puh! oprotten! Maar de heren hebben immers niet gezien wat wij hebben gezien. Namelijk dat Esmeralda zich ontzettend geduldig, begrijpend, sociaal (eigenijk te) heeft opgesteld t.a.v. Bart. En dat Bart uiteindelijk degene was die achter haar aan huppelde. Jemig de pemig we wilden wel de beeldbuis inspringen om die 3 heren eens flink de waarheid te vertellen. Het was gewoonweg een heerlijke uitzending!
mmm. Nu ik dit lees moet ik wel even reageren. Brok, ik zou eens even gaan kijken wat wij wel en niet gezien hebben in de streamverslagen hier (en op Gvd). Lees vooral wat Quenda vandaag ergens schreef, over het bewegen van haar hand vanuit haar onderbuik langzaam omhoog via haar borsten. Het is juist DAT soort gedrag dat de mannen Job, Aziz en Seki hekelen en wat de insteek van het gesprek was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |