Dus jij maakt alleen zonder kleding aan indruk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Airlocker het volgende:
TS maakt alleen met kleding aan indruk!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef guapo het volgende:
Ha vandaag mun kledinggeld op mun giro binnengekregen. Dus ik zo naar de stad en loop Jack and Jones binnen om vette kleding te scoren. Want ik krijg tog 55 euros per maand om op te maken.![]()
Dus ik pak een spijkerbroek en een coole bloes. Deze passen mij precies. Daarna dus naar de kassa lopen om te betalen. Zegt die meisje dat het samen 109 euro kost. Dus ik zo van huh zo veel?![]()
Gelukkig had ik nog 30 euro over van de vorige maand en kan ik tot 250 euro rood staan.
Haha vanavond naar de pub en chicas scoren met mijn matties. Ik denk dat ze nu wel allemaal naar mij komen!!
Nee...ook zonder kleding.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus jij maakt alleen zonder kleding aan indruk?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Alleen in kleding met opdruk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?quote:
Ja, want met de juiste maat kan je niet betalen, snappie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?
Bek houwe stuk kánker dat je er zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef Runfun het volgende:
pssst Garisson, je hebt een SOA aan je leuter.
Jongen wat dacht je dat ik niet werk? Werk op zaterdagen bij de Ako.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:15 schreef Jonathan1989 het volgende:
Wat dacht je van werken voor je geld?
Nee, maar ik weet wel hoeveel mijn kleding kost alvorens ik naar de kassa loop om af te rekenen, is dat vreemd dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Is dat het 1ste wat jij doet als je de kledingwinkel binnenloopt? Je loopt de kledingwinkel binnen en gaat eerst de prijskaartjes checken zker en dan pas of de kleding gegoten zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |